دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 دی 1397 - 11:53
جزءقاسمی:

ثبت شکایات در سامانه تلفن گویای 122 آبفای استان زنجان محقق‌ شد

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: عملیات راه‌اندازی سامانه‌ای جهت ثبت شکایات مشترکین استان زنجان در شرکت آبفای این استان با موفقیت محقق شد.
کد خبر : 352426
جزقاسمی.jpg

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از پرتال اطلاع‌رسانی آبفای استان زنجان، علیرضا جزء‌قاسمی اظهار‌ کرد: مشترکان شرکت آب و فاضلاب استان زنجان از این پس می‌توانند علاوه‌ بر گزارش حوادث آب، فاضلاب، افت فشار  کیفیت و قطعی آب، شکایات خود را نیز در سامانه تلفنی 122 با شماره‌گیری عدد شش به انجام برسانند.


وی افزود: سامانه  تلفنی ارتباطات مردمی 122 شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در تمام 21 شهر استان زنجان به‌صورت 24 ساعته و با 9 نفر اپراتور در سه شیفت به مشترکین شرکت آب و فاضلاب خدمات‌رسانی می‌کنند.


مدیرعامل شرکت آبفای استان زنجان هدف از راه‌اندازی و ارتقای سامانه تلفنی ارتباطات مردمی شرکت آب و‌ فاضلاب استان زنجان را تحقق دولت الکترونیک در راستای گسترش خدمات غیر‌حضوری  و کاستن از زحمت مردم برای دریافت خدمات این شرکت اعلام‌ کرد و افزود: مرکز ارتباطات مردمی شرکت آبفای استان زنجان یک واحد پویا متمرکز و ارائه‌کننده خدمات به صورت 24 ساعته است که پل ارتباطی تمام مشترکین با مجموعه شرکت آب و فاضلاب محسوب می‌شود.


وی خاطر‌نشان کرد: مرکز ارتباطات مردمی شرکت آبفا با رویکرد شناسایی مطالبات مردم در نزد سلسله مراتب شرکت از مدیرعامل تا پایین‌ترین واحدها تا حصول نتیجه نهایی راه‌اندازی شده و یکی از اقدامات مشتری‌مدارانه در شرکت آب و فاضلاب محسوب می‌شود.


جزء‌قاسمی با تأکید بر حصول نتیجه نهایی در خصوص حل مشکلات مردمی در مرکز ارتباطات مردمی آبفای استان زنجان تشریح‌کرد: برای مثال اگر مشترکی در خصوص قطعی آب خود در این سامانه درخواستی ثبت کند این درخواست برای تمام واحدهای شرکت قابل رؤیت بوده و تا اعلام گزارش نهایی مبنی بر حل مورد گزارش شده در سامانه حذف نخواهد شد.


مدیرعامل شرکت آبفای استان زنجان گفت: این شرکت درصدد است تا با بهره‌گیری از تمام ابزارهای اطلاعاتی به‌منظور ارتباط بهتر بین بخش‌های مختلف شرکت آب و فاضلاب با مردم خدمات خود را بدون نیاز به مراجعه حضوری مشترکین و با سرعت و دقت بالا انجام دهد که مرکز مپرا تاکنون این هدف را محقق کرده است.


وی با اشاره به انجام نظرسنجی در سامانه تلفنی 122 مرکز ارتباطات مردمی شرکت آبفای استان زنجان گفت: این مرکز با دریافت نظرات و درخواست‌های مردمی یک بانک اطلاعاتی از این داده‌ها را جمع‌آوری و برای نظارت دقیق بر فرآیندهای اجرایی به شرکت آب و فاضلاب ارائه می‌کند.


جزء‌قاسمی با تأکید بر اینکه جلب رضایت مردم هدف نهایی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان است گفت: مشترکین این شرکت می‌توانند میزان رضایت خود از عملکرد بخش‌های مختلف شرکت در تمام حوزه‌ها از جمله: نحوه برخورد کارکنان، میزان رضایت از زمان سپری شده برای رفع حوادث آب، رضایت از تکمیل خدمات و میزان رضایت خود از مجموعه عملکرد شرکت آب و فاضلاب استان زنجان را گزارش کنند.


انتهای پیام/4117/4062/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۱ نظر
قزوین
Japan
جمعه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۴
۰
اب سبزه میدان قزوین بیشتر اوقات یا کم ویا قطع است علت کوچک بودن منبع میباشد ایا بودجه۲۵ درصد اضافه را نمتدانند منبع بزگتر بخرند وجایگزین کنند
قالیشویی ادیب