دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 شهريور 1398 - 15:48
مدیر نمونه چهاردهمین دوره جشنواره شركت تعاونی‌های برتر یزد عنوان کرد؛

شاه‌کلید ثروت‌سازی و اشتغالزایی 25 ساله شرکت تولیدی نخ سیرنگ/ با 12 پرسنل آغاز کردم و اکنون 500 نیرو دارم

مدیرعامل شرکت تعاونی سیرنگ یزد، شاه‌کلید ثروت‌سازی و اشتغالزایی 25 ساله شرکت تولیدی نخ سیرنگ را تشریح کرد و گفت: ابتدا با 12 پرسنل تولیدی کار را آغاز کردم و اکنون 500 نفر به‌صورت مستقیم مشغول کار هستند.
کد خبر : 414729
photo_۲۰۱۹-۰۹-۰۶_۰۱-۴۶-۱۳.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از یزد، در راستای شناسایی و معرفی الگوهای برتر بخش تعاون و به منظور فراهم کردن زمینه‌‎های گسترش، ارتقای روحیه تعاونی و نمونه‌پروری در بخش‌های مختلف اقتصادی، شامگاه شنبه چهاردهمین جشنواره تجلیل از 20 مدیر موفق شرکت تعاونی برتر استان یزد با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمعی از مسئولان ارشد استان یزد برگزار شد.


در این مراسم از حسین نصیریانی فارغ‌التحصیل دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد به عنوان مدیر جوان و موفق شرکت تعاونی تولیدی سیرنگ و به عنوان شرکت تعاونی‌‎ برتر استان تجلیل شد.


نصیریانی در این مراسم اظهار کرد: شرکت تعاونی تولیدی نخ سیرنگ با بهره‌گیری از مواد اولیه داخلی و خارجی به عنوان یکی از مهم‌ترین قطب‌های نساجی خاورمیانه به‌شمار می رود.


مدیرعامل شرکت تعاونی سیرنگ یزد اضافه کرد: شرکت تعاونی تولیدی سیرنگ از سال 1373 با هدف تولید انواع نخ‌های پلی پروپیلن با ظرفیت تولید 40 تن در سال و در ابتدا با تعداد 12 پرسنل تولیدی و در زمینی به مساحت 70 هزار متر مربع فعالیت خود را آغاز کرد.


نصیریانی یادآور شد: خطوط تولید شرکت تعاونی تولیدی نخ سیرنگ با بهره‌گیری از مواد اولیه داخلی و خارجی قابلیت تولید انواع نخ‌های پلی‌استر از قبیل POY, FDY , DTY , BCF , TFO , LYCRA و دوک مقوایی در مشخصات و رنگ‌های مختلف را دارد.


وی متذکر شد: هدف مهم شرکت در راستای حمایت از اشتغال جوانان نخبه فارغ‌التحصیل دانشگاه‌های استان یزد و بهبود وضعیت معیشتی اهالی شهرستان‌های یزد، اشکذر و سایر شهرهای اطراف بوده که با افزایش تولید طی سالیان اخیر با تعداد 500 پرسنل شاغل مستقیم، 2 هزار و 500 نفر به‌صورت غیرمستقیم و ظرفیت تولید 48 هزار تن انواع نخ در سال به عنوان یکی از مهم‌ترین قطب‌های نساجی خاورمیانه به‌شمار می‌رود.


مدیرعامل شرکت تعاونی سیرنگ یزد، پایداری و دوام، پشتکار، احساس غرور نکردن، کارذفرمای خوب بودن و کشف راه‌های جدید برای بهتر دیده شده را از عوامل موفقیت خود نام برد.


انتهای پیام/4078/


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب