دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 دی 1397 - 10:05
اکرمی:

دانشگاه علمی ‌کاربردی بیش از یک میلیون دانش‌آموخته دارد

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان تهران شرق گفت: دانشگاه جامع علمی کاربردی بیش از ۱ میلیون و ششصد هزار نفر دانش آموخته را به جامعه تحویل داده است.
کد خبر : 352383
78.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاه و سیاست گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، فرامرز اکرمی صبح امروز در مراسم تجلیل از دانش آموختگان دانشگاه علمی کاربردی استان تهران در محل تالار وزارت کشور اظهار کرد: از خدمات رئیس دانشگاه علمی کاربردی تهران که در راه ارتقای این دانشگاه گام برمی‌دارند تشکر می‌کنم.


وی افزود: تلاش دانشگاه علمی کاربردی ایجاد فضای جدید با اتکا به ۱۰۰ سال سرمایه‌گذاری دانشگاه‌هاست و امروز این دانشگاه برای عصر جدید و پاسخ گویی به نیازهای جامعه حضور فعال دارد.


رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان تهران شرق افزود: دانشگاه جامع علمی کاربردی بیش از ۱ میلیون و ششصد هزار نفر دانش آموخته را در ۲۷ سال به جامعه تحویل داده است و این دانشگاه در بیش از ۴۰۰ رشته به ارائه‌ آموزش و خدمات می‌پردازد.


اکرمی بیان کرد: دانشگاه جامع علمی کاربردی آخرین دستاوردهای دانش آموختگان را به جامعه تحویل می‌دهد و توسعه کشور مدیون تلاش تمام مسئولان آموزش عالی است که دانشگاه علمی کاربردی با مشارکت دانش‌آموختگان به نیازهای جامعه پاسخ می‌دهد.


رئیس دانشگاه علمی کاربردی واحد استان تهران شرق خاطرنشان کرد: در سطح استان تهران ۴۰۰ هزار دانش‌آموخته در بیش از ۳۸۰ رشته را به جامعه تحویل داده‌ایم تا با ایده‌های خود بتوانند برای جامعه مفید واقع شوند.


وی تصریح کرد: در این مراسم از ۱۰ مرکز موفق نوآوری و کتاب مشاغل استان تهران نیز رونمایی می‌شود و همچنین تفاهم‌نامه‌هایی با دانشگاه دفاع ملی و انجمن ناشنوایان کشور منعقد می‌شود و در بخش دیگری نیز سرمایه‌گذاران و فعالان بخش خصوصی برای تعامل با دانش آموختگان مشارکت می‌کنند تا بتوانند از ایده‌های دانش‌آموختگان بهره‌مند شوند.


انتهای پیام/4123/4113/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته