استفاده از تکنولوژی آموزشی در انگلستان بیشتر است
به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاههای جهان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از «کامپیوتر ویکلی»، دانشآموزان در اکثر مدرسههای انگلستان از تکنولوژی آموزشی استفاده میکنند؛ اما شرایط در مدرسههای آلمان به شکل دیگری است.
نتایج تحقیقات جدید حاکی از آن است که دانشآموزان در انگلستان نسبت به دانشآموزان آلمان بیشتر از تکنولوژیهای آموزشی در مدرسه استفاده میکنند. در یک نظرسنجی از دانشآموزان 12 تا 15 سال انگلیسی، آلمانی و هلندی پرسیده شد که در مدرسه چقدر از تکنولوژیهای آموزشی استفاده میکنند.
نتایج این نظرسنجی نشان میدهد که تنها 2 درصد از دانشآموزان در انگلستان و هلند، هیچ استفادهای از تکنولوژی آموزشی ندارند؛ این در حالی است که در آلمان 22 درصد از دانشآموزان هیچ استفادهای از تکنولوژیهای آموزشی در مدرسه ندارند.
در انگلستان نیمی از دانشآموزان ادعا میکنند که برای انجام تکالیف از تخته وایتبردهای تعاملی و پرتالهای آنلاین استفاده میکنند. نیمی دیگر از این دانشآموزان نیز در کلاسهای درس از لپتاپ و کامپیوتر استفاده میکنند. 14 درصد از دانشآموزان اعلام کردهاند که برای تماس با دوستان، همکلاسیها و معلمان خود از تماس تصویری استفاده میکنند.
دانشآموزان در انگلستان اعتمادبهنفس بیشتری درباره مهارتهای آموختهشده در مدرسه دارند. به گفته سه چهارم از دانشآموزان انگلستان، مدرسه آنها را برای دنیای واقعی آماده میکند. این درحالی است که تنها 60 درصد از دانشآموزان آلمانی و هلندی معتقدند که مدرسه آنها را برای آینده، آماده میکند.
انتهای پیام/4021/ 4122/خ
انتهای پیام/