دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سلطانی خبر داد:

آمادگی نیروی انتظامی ملکان برای همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی

فرمانده انتظامی ملکان گفت: آمادگی خود را برای همکاری هرچه بیشتر با دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملکان اعلام می‌کنیم.
کد خبر : 352210
1 (1).jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از ملکان، محمدتقی سلطانی ظهر امروز در دیدار هیئت‌ رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی ملکان اظهار کرد: اکنون واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی در اقصی نقاط کشور مشغول آموزش و تربیت نسل‌های آینده کشور هستند.


وی، دانشگاه آزاد اسلامی را ظرفیتی بزرگ و فرصتی برای ارتقای سطح سواد و فرهنگ به‌خصوص در شهرهای دورافتاده و محروم کشور عنوان و اضافه کرد: در جامعه‌ای که نرخ باسواد در آن بیشتر باشد مقدار آسیب‌های اجتماعی در آن جامعه نیز کمتر خواهد بود.


فرمانده انتظامی ملکان بر ضرورت آمادگی این نیرو برای همکاری بیش از پیش با دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان در راستای توسعه این واحد دانشگاهی تأکید و تصریح کرد: آمادگی خود را برای همکاری با دانشگاه آزاد اعلام می‌کنیم.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ملکان نیز در این دیدار گفت: این واحد دانشگاهی آماده همکاری و تعامل با همه ادارات، نهادها و ارگان‌های دولتی در راستای موفقیت روزافزون دستگاه‌های دولتی و توسعه همه‌جانبه منطقه است.


هدایت اسلامی از ارائه بسته حمایتی دانشگاه آزاد اسلامی ملکان برای ادامه تحصیل کارکنان سازمان‌های دولتی خبر داد و عنوان کرد: براساس این بسته حمایتی کارکنان دولتی در صورت ثبت‌نام در این واحد دانشگاهی از تسهیلات بانکی با کارمزد پایین، تخفیف شهریه تا 30 درصد، تقسیط شهریه  و ... برخوردار شده و کلاس‌های درسی این عزیزان متناسب با اوقات فراغت و ایام تعطیل دایر خواهد بود.


انتهای پیام/4078/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته