دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
شاه‌‌آبادی:

بسیجی کسی است که یاد و فرهنگ بسیجی بودن را احیا کند

معاون صدای رسانه ملی گفت: بسیجی کسی است که یاد و فرهنگ بسیجی بودن و بسیجی ماندن راه را احیا کند.
کد خبر : 352123
index.jpg

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، از روابط عمومی معاونت صدا، در نخستین همایش بسیجیان معاونت صدا، حمید شاه‌آبادی گفت: هر کسی که با نام و عنوان بسیجی در معاونت صدا حرکت می‌کند، خواه ناخواه مسئولیتی مضاعف را احساس خواهد کرد.


معاون صدا با بیان این‌که تمام کسانی که در عرصه رسانه کار می‌کنند بایستی نگاه بسیجی داشته باشند، تصریح کرد: وقتی نام مبارک شهدا و تمثیل آنها را بر سردر ساختمان شهدای رادیو می بینیم، قطعاً تکلیف و مسئولیتی روی دوش همه احساس می‌شود.


معاون صدا پاسداشت راه شهدا را مأموریت امروز بسیجیان معاونت صدا دانست و افزود: کافیست خود را به جای یکی از شهدا به طور مثال شهید حججی بگذاریم آن وقت متوجه این نکته می‌شویم که شهادت یک اتفاق نیست بلکه انتخاب است.


شاه‌آبادی با اشاره به سالروز ولادت حضرت زینب (س) گفت: مدافعان حرم و کسانی که برای صیانت از حریم آن حضرت، جان دادند و برای حفظ آبرو قیام کردند، عملشان هیچ‌گاه فراموش نخواهد شد.


وی با این بیان که به وجود تک تک شما بسیجیان افتخار می‌کنم, در تعریف بسیج و بسیجی گفت: بسیجی کسی است که یاد و فرهنگ بسیجی بودن و ماندن در این طریق را احیا کند.


شاه‌آبادی خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم عطر شهدا و بسیج در محیط کاری ،پراکنده باشد، بایستی نگاه کنیم که در محیط کار غیر از مأموریت کاری، آیا رفتار و عملکردمان بیانگر رفتار بسیجی هست یا خیر.


وی تصریح کرد: هر چقدر رفتار و منش و کردار ما به بسیجیان واقعی نزدیک‌تر باشد، یعنی اینکه ما بسیجی هستیم.


سردار خسرو عروج، مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی سخنانی، خلوص، صداقت و تقوا را از رموز موفقیت ایرانی‌ها دانست و تصریح کرد: دشمنان اسلام خوب به ترکیب جمعیتی ما مسلط هستند و در مطالعات خودشان به این نتیجه رسیدند که ایرانی‌ها در جنگ پشتیبان هم هستند.


وی همچنین گمنامی و از خود گذشتگی را از دیگر رموز پیروزی حق بر باطل برشمرد و گفت: مدافعان حرم گمنام در این جبهه مبارزه می‌کنند.


سردار عروج مهم‌ترین دستاورد انقلاب را دانشگاه انسان‌سازی دانست و تصریح کرد: بزرگ‌ترین پتانسیل انقلاب این است که کوچک و بزرگ در کنار هم کارهای انقلابی خلق می‌کنند. 


 در ادامه این مراسم اکبر رضایی فرمانده حوزه بسیج معاونت صدا گفت: در حال حاضر ۱۲ پایگاه در معاونت صدا شکل گرفته است، وی در ادامه تصریح کرد: پیش‌بینی شده است که ۵۰۰ نفر از همکاران معاونت صدا سازماندهی شوند که در حال حاضر ۴۰۰ نفر سازماندهی شده که این مهم تا یک هزار نفر هم وجود دارد.


رضایی یادآور شد: بر اساس هدف‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌گذاری که امام (ره) در تشکیل بسیج مستضعفین داشت، می‌توان گفت: اهداف بسیج بلندمدت است و در طول دوران‌ها در تمام نهادها ادامه پیدا می‌کند.


وی ادامه داد: تشکیل جهاد سازندگی، سپاه و بسیج در ابقا و تداوم اهداف انقلاب تاثیرات خود را داشته است، بی‌گمان هیچ کدام بدون خلوص نمی‌توانست حرکت کند.


در پایان این مراسم، با حضور خانواده‌های معظم شهدای رادیو، بسیجیان معاونت صدا و فرماندهان پایگاه‌های بسیج از خانواده شهید داوود جوانمردی، ابراهیم طاهری فرمانده بسیج حوزه صدا، تلاشگر بسیجی محسن ابراهیم، مرتضی نظری، هادی کلهر و سید مجتبی حسینی تقدیر شد.


انتهای پیام/4072/4100/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته