دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 شهريور 1394 - 15:54

قدردانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران از واحد رودهن

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن از سوی برزین ضرغامی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران لوح دریافت کرد.
کد خبر : 35200

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، همایش بزرگ قرآنی شرق استان تهران با محوریت اختتامیه طرح رحله با حضور حجت‌الاسلام حمید محمدی دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی و جمعی از مسئولان شهرستان دماوند و رودهن در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی رودهن برگزار شد.


در این مراسم به پاس همکاری‌های دکتر نقی شجاع سرپرست واحد رودهن با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از وی با اهدای جایزه و لوح قدردانی شد.


در قسمتی از این لوح قدردانی آمده است: حسن اعتقاد و الهام از مبدا فیاض که ریشه در باورهای دینی دارد و توجه ویژه حضرت حق بستری را گستراند تا با علاقه وافر و دوام در استمرار انس با قرآن کریم این کتاب هدایت و نور و معجزه جاوید پیامبر بزرگوار اسلام (ص) توفیق خدمت یابد و چراغ نورانیت و معنویت سراپای وجود شما را روشنی بخشد. اکنون که رشحات امواج دریای بیکران الهی شامل حالمان شد و مقدراتش بر این تعلق یافت که با تعمیم و تعمیق فرهنگ قرآنی تلاشی هرچند ناچیز کنیم، خدای متعال را شاکریم و بر خود لازم می‌دانیم از تلاش‌های بی‌دریغ شما به عنوان خادم شهرستان رودهن قدردانی شود. امید است مشمول ادعیه زاکیه حضرت ولی عصر (عج) قرار گیرید.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته