دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مدیرعامل باشگاه پیکان:

400 میلیون از پرسپولیس طلب داریم/ منشا را نمی‌خواهیم

مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: از مسعود همامی شکایت کردیم و از او طلب 400 میلیونی داریم که یکی از اموال او طلبش از باشگاه پرسپولیس است.
کد خبر : 351904
97-09-c23-1342.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، محمود شیعی پس از پیروزی پیکان مقابل سپیدرود رشت درخصوص حکم توقیف اموال باشگاه پرسپولیس از سوی باشگاه پیکان در جمع خبرنگاران گفت: هیچ شکایتی از باشگاه پرسپولیس نداشتیم. به‌دنبال صدور رضایتنامه‌ای که چند سال پیش به مسعود همامی دادیم تا با تیم پرسپولیس قرارداد ببندد، او چک 200 میلیون تومانی به ما داد تا بتواند رضایتنامه‌اش را برای حضور در پرسپولیس بگیرد.


وی افزود: پس از آن که همامی به پرسپولیس رفت، چندین بار خواستار دریافت طلب‌مان شدیم و این بازیکن با ما قول و قرار گذاشت اما چک پاس نشد. پس از آنکه موفق شدیم حکم دریافت طلب‌مان را بگیریم، موضوع توقیف اموال مطرح شد. یکی از اموال همامی طلبش از باشگاه پرسپولیس بود. با پیگیری این موضوع و جلو رفتن در چند مرحله به نتیجه خوبی رسیدیم.


مدیرعامل باشگاه پیکان ادامه داد: قاضی حکمی داد که براساس آن ما می‌توانیم طلب‌مان از همامی که به مبلغ 400 میلیون تومان رسیده است را از پرسپولیس بگیریم چرا که چندین سال از تاریخ وصول چک 200 میلیون تومانی گذشته است. البته شکایتی از پرسپولیس نداشته‌ایم.


شیعی درخصوص بازگشت منشا از پرسپولیس به پیکان گفت: چنین موضوعی مطرح نیست. تمایلی به جذب منشا نداریم. از لحاظ اقتصادی، فنی و ارزی برای جذب این مهاجم نیجریه‌ای دچار مشکل هستیم و برای همین به این موضوع فکر نکرده‌ایم.


انتهای پیام /4051/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته