دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مدیرعامل ایران خودرو:

سرمربی پیکان از مربیان آزاد انتخاب شود

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو به مدیرعامل باشگاه پیکان اعلام کرد که تنها با مربیانی قرارداد بسته شود که با باشگاهی قرارداد ندارند.
کد خبر : 348066
01367281.jpg

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از باشگاه پیکان، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو طی نامه‌ای، سیاست‌های انتخاب سرمربی جدید تیم فوتبال پیکان را به مدیرعامل این باشگاه فرهنگی ورزشی ابلاغ کرد.


در نامه هاشم یکه زارع خطاب به محمود شیعی، مدیرعامل باشگاه پیکان آمده است:


نظر به این که سیاست‌های حاکم بر باشگاه فرهنگی و ورزشی در درجه نخست، احترام به مسئولیت‌های فرهنگی و اجتماعی  بوده و بدیهی است کسب هرگونه موفقیت، مقام و عنوانی با زیر پا گذاشتن این مسئولیت ارزشی ندارد.


علی‌رغم اینکه هیچ علاقه‌ای به دخالت در امور اجرایی باشگاه را ندارم، حسب وظیفه به‌عنوانِ سیاست‌گذار باشگاه پیکان اعلام می‌کنم احترام به تیم‌های دیگر به‌خصوص تیم‌های شهرستانی لیگ برتر با طرفدارانی عاشق، پرشور و دلسوز شرط اصلی فعالیت‌های اصلی آن باشگاه است.


بنابراین انتخاب سرمربی از این تیم‌ها اکیداً ممنوع بوده و باشگاه فقط مجاز به انتخاب سرمربی از میان  سرمربیانی است که قبل از اتمام نیم‌فصل لیگ برتر 97 به عنوان سرمربی آزاد شناخته شوند.


به گزارش آنا، صدور بیانیه باشگاه پیکان در حالی رخ داد که روز پنج‌شنبه هفته گذشته خبر توافق نکونام با باشگاه پیکان اعلام شد و امروز اسامی دستیاران این مربی اعلام شده بود. نکونام که رسماً استعفای خود را تقدیم مدیران باشگاه نساجی کرده به توافق نهایی برای جدایی از این باشگاه نرسیده و سرمربی تیم نساجی محسوب می‌شود اما باتوجه به نامه استعفا این مسئولان نساجی هستند که سرنوشت سرمربی تیم‌شان را در ادامه رقابت‌های لیگ برتر مشخص می‌کنند.


انتهای پیام/4051/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته