دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس دانشگاه آزاد یاسوج:

تعلیم و تربیت رسالت ذاتی حوزه و دانشگاه است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد و واحد یاسوج گفت: رسالت ذاتی حوزه و دانشگاه تعلیم و تربیت و آگاه‌سازی نسل جوان است.
کد خبر : 351856
0142.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از یاسوج، کرم جانی‌پور ظهر امروز در دیدار مدیر حوزه علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در شرایط کنونی جامعه و مقتضیات زمان نیاز به تلاش بیشتری برای تحقق رویکردها و اهداف انقلاب اسلامی است.


وی گفت: وحدت حوزه و دانشگاه باید به‌صورت جدی و مستمر در همه زمینه‌ها ادامه داشته باشد و این امر با توجه به حضور نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و حوزه فرهنگی در دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، باعث افزایش فعالیت‌های فرهنگی و تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی با توجه به رویکرد مسئولان جدید دانشگاه آزاد اسلامی است.


جانی‌پور بیان کرد: قطعاً وظیفه ذاتی خود می‌دانیم در راستای آگاه‌سازی و استفاده بهینه از ظرفیت‌های دانشگاه نهایت تعامل را با حوزه داشته باشیم.


در ادامه این دیدار، حجت‌الاسلام سیدعبدل مؤمن موسوی مدیر حوزه علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد نیز اظهار کرد: استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه در مباحث علمی و مقالات از اولویت‌های کاری حوزه است.


وی گفت: با توجه به در پیش داشتن کنگره یادواره آیت‌الله ملک‌حسینی و یادواره شهدای روحانی استان در نظر داریم از ظرفیت و نیروهای نهاد انقلابی دانشگاه آزاد اسلامی استفاده کنیم و خواستار تعامل همه‌جانبه با دانشگاه آزاد اسلامی هستیم.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته