دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 اسفند 1396 - 10:35
دو خبر/

دانشگاه آزاد اسلامی فسا، میزبان روحانیون مدرسه علمیه مولی‌الموحدین فارس

دانشگاه آزاد اسلامی واحد فسا در راستای افزایش وحدت و همدلی حوزه و دانشگاه، میزبان روحانیون مدرسه علمیه مولی‌الموحدین استان فارس بود.
کد خبر : 265551

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مدیر فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فسا اظهار کرد: «وحدت حوزه و دانشگاه به معنای تعاملات علمی، پژوهشی و فرهنگی با یکدیگر است. منظور از وحدت این دو نهاد، وحدت در عملکرد و برنامه ریزی در برنامه های اجرایی و اتحاد و همدلی و مکمل بودن هم است.»


حجت الاسلام محمد راهوار گفت: «برای تحقق هر چه بیشتر این موضوع، نیازمند همدلی بیش از پیش بین روسای دانشگاه‌ها و مدیران حوزه‌های علمیه است.»


این مراسم با برنامه‌های سیاحتی، زیارتی، تفریحی، زیارت قبور شهدای گمنام واحد و اقامه نماز جماعت ظهر و عصر به امامت حجت‌الاسلام محمد راهوار مدیر فرهنگی دانشجویی واحد در مسجد فاطمه الزهرا(س) همراه بود.


چاپ مقاله


مقاله دکتر سمیرا رستمی عضو هیات علمی و استادیار گروه زبان ادبیات فارسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فسا با عنوان «انسان مطلوب (کامل) از منظر بابا طاهر همدانی» در همایش ملی هزاره بابا طاهردر دانشگاه بوعلی سینای همدان از مقالات برگزیده برای سخنرانی قرار گرفت.


این مقاله به ویژگی‌های انسان کامل از نگاه بابا طاهر پرداخته شده است. بررسی این ویژگی‌ها، نوع عرفان باباطاهر را نیز نشان می‌دهد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته