دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 شهريور 1394 - 12:00

انتصاب معاون اداری و مالی واحد تهران مرکزی

معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی با حکم دکتر مهرداد نوابخش سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی منصوب شد.
کد خبر : 35149

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، جلسه معارفه دکتر محمدعلی کرامتی به عنوان معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی با حضور جمعی از معاونان و مدیران برگزار شد.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی با تشکر از خدمات دکتر اسماعیل‌زاده در حوزه اداری و مالی واحد تهران مرکزی، کرامتی را به عنوان معاون اداری و مالی جدید این واحد دانشگاهی معرفی کرد.


نوابخش با توجه به اینکه بخش اداری و مالی یکی از بخش‌های مهم دانشگاه است که می‌تواند با برنامه‌ریزی و حمایت و پشتیبانی از سایر حوزه‌ها، دانشگاه را در تحقق برنامه‌ها و رسیدن به اهداف خود یاری رساند، ابراز امیدواری کرد با حضور دکتر کرامتی در حوزه معاونت اداری و مالی شاهد پویایی و انضباط اداری و مالی بیشتر و ارائه خدمات رفاهی مطلوب‌تر در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی باشیم.


کرامتی عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک از استادان واحد علوم و تحقیقات نیز هست و پیش از این به عنوان معاون اداری و مالی و ریاست دانشکده مدیریت واحد اراک خدمات ارزنده‌ای را در دانشگاه آزاد اسلامی ارائه کرده است.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته