دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
آیت‌الله علوی گرگانی:

دانشجویان جوان بهترین دستاورد انقلاب اسلامی هستند

آیت‌الله محمدعلی علوی‌گرگانی در دیدار مدیرعامل و اعضای تحریریه خبرگزاری آنا جوانان و دانشجویان را یکی از بهترین دستاوردهای انقلاب اسلامی برشمرد.
کد خبر : 351269

به گزارش خبرنگار حوزه فرهنگ و معارف اسلامی گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، آیت‌الله سید محمدعلی علوی‌گرگانی عصر امروز در دیدار مدیرعامل و اعضای تحریریه خبرگزاری آنا به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و جوانان و دانشجویان را یکی از بهترین دستاوردهای انقلاب اسلامی برشمرد.


وی افزود: امروز بهترین دستاوردها نصیب انقلاب اسلامی شده است که یکی از آنها جوانان و دانشجویان دانشگاهی هستند. باید قدر آنها را دانست و از این ذخایر در پیشبرد و پیشرفت کشور استفاده کرد.


این مرجع تقلید به‌کارگیری و استفاده از نیروهای باتقوا و ایمانی را در هسته گزینش کشوری بسیار مهم برشمرد و ادامه داد: در دیداری که با اعضای هسته گزینش کشوری داشتیم بر این موضوع تأکید کردیم و از آنها خواستیم در جذب و گزینش نیروها، افراد با ایمان و با تقوا را در اولویت کاری خود قرار دهند زیرا افراد با ایمان باعث ترقی و پیشرفت کشور می‌شوند.


وی ذکر و یاد خدا را در همه حال و برای همه بسیار مفید دانست و گفت: باید همیشه یاد و نام خدا را در همه کارهایمان به‌خاطر داشته باشیم و بدانیم برای چه کسی و چه چیزی کار می‌کنیم. این شیوه و روش باید در تمام مراحل زندگیمان دیده شود.


آیت‌الله علوی‌گرگانی تصریح کرد: هر کس به یاد خدا باشد و او را بر زندگی خود ناظر بداند، هرگز گرفتار سختی‌ها و مشکلات زندگی نمی‌شود. امروز یکی از مشکلات اصلی جامعه ما دوری از خداست. جامعه اسلامی زمانی به تکامل می‌رسد که خدا را در همه کارهایش ناظر بداند.


استاد برجسته حوزه علمیه قم یادآور شد: اینکه امام خمینی (ره) با رژیم شاهنشاهی مقابله کرد تا انقلاب اسلامی به پیروزی برسد برای این بود که ما همیشه به دنبال اسلام و احکام اسلامی باشیم.


انتهای پیام/4122/4090/خ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته