دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 دی 1397 - 18:09
روحانی در شورای فضای مجازی:

حضور جوانان در فضای مجازی آگاهانه باشد

رئیس‌جمهور گفت: حضور پرشور و آگاهانه جوانان در فضای مجازی برای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان، تقویت روحیه، امید به آینده، اتحاد و اعتماد عمومی مهم است.
کد خبر : 351117
154704441924677100 (2).jpg

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی خبرگزاری آنا از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی عصر چهارشنبه در شورای عالی فضای مجازی، افزود: مردم قم از آغاز نهضت اسلامی و تا فروردین ۴۲ و حمله رژیم ستم‌شاهی به مدرسه فیضیه، ۱۵ خرداد و سخنرانی تاریخی حضرت امام(ره) در عاشورای سال ۴۲ نقش ارزنده‌ای ایفا و در کنار روحانیت و طلاب وفاداری کردند.


وی افزود: قیام ۱۹ دی مردم قم در حمایت از حضرت امام(ره) به فرآیندی تبدیل شد که به پیروزی کل ملت در انقلاب اسلامی رسید و از جمله مردم تبریز در چهلم شهدای ۱۹ دی حماسه دیگری در مبارزه آفریدند.


رئیس شورای عالی فضای مجازی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جایگاه و وظایف مهم این شورا و نیز تحولات گسترده در حوزه ارتباطات اجتماعی، افزود: فرصت‌های بزرگ فضای مجازی و شبکه‌های نوین اطلاع‌رسانی باید در شرایط تحریم به سمت کمک به تولید و ارتقای اشتغال هدایت شود.


روحانی همچنین با تأکید بر مطالب مهم رهبر معظم انقلاب برای حضور پرشور و آگاهانه جوانان در فضای مجازی برای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان، تقویت روحیه امید به آینده، اتحاد و اعتماد عمومی را مهم‌ترین اقدام برای مقابله با یأس‌آفرینی و ترویج مطالب خلاف واقع از سوی بدخواهان ارزیابی و خواهان توجه ویژه و هوشیاری رسانه‌ها در این زمینه شد.


انتهای پیام/4082/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته