دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 شهريور 1394 - 23:52

والیبال قهرمانی زیر ٢٣ سال جهان / پیروزی ایران در نخستین گام مقابل امارات

تیم ملی والیبال زیر 23 سال ایران در اولین بازی خود امارات متحده عربی، میزبان این رقابت ها را مقابل چشمان تماشاگرانش شکست داد.
کد خبر : 35072

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم ملی والیبال زیر 23 سال ایران در اولین بازی خود در مسابقات قهرمانی جهان مقابل میزبان رقابت ها، امارات متحده عربی قرار گرفت و موفق شد با نتیجه 3 بر صفر حریف خود را از پیش رو بردارد.
تیم ملی زیر 23 ایران در این بازی به ترتیب با نتایج ٢٥ بر ١٦، ٢٥ بر ١٦ و ٢٥ بر ٢٠ به برتری رسیدند تا در اولین مسابقه میزبان را شکست دهند.


در سایر بازی های گروه A کوبا 3 بر صفر مقابل کره جنوبی به پیروزی رسید و ایتالیا هم 3 بر یک مصر را شکست داد تا چهره تیم های مدعی از همان روز اول مشخص شود.


در گروه B مسابقات هم تیم های برزیل، روسیه و ترکیه توانستند به ترتیب مقابل مکزیک، تونس و آرژانتین به برتری برسند و تمامی آنها 3 امتیاز بازی را از آن خود کردند. با پیروزی ایران در اولین بازی قهرمانی زیر 23 سال جهان شاگردان پیمان اکبری موقتا صدر نشین گروه A شدند. بازیکنان بعد از اتمام بازی به ریکاوری پرداختند تا آماده بازی فردا شوند. ایران فردا، سه شنبه رو در روی کره جنوبی قرار خواهد گرفت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب