دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 دی 1397 - 15:29
حیدری مطرح کرد:

تخریب، تحریف و انکار، 3 ابزار بنیادی دشمن برای نابودی ارزش‌ها

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان گفت: تخریب، تحریف و انکار، سه ابزار بنیادی دشمنان برای نابودی ارزش‌های دینی ایران است.
کد خبر : 350713
photo_2019-01-08_14-37-51.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از خوراسگان، حجت‌الاسلام عباسعلی حیدری ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی گزینش دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان که در واحد اصفهان (خوراسگان) برگزار شد با گرامیداشت 15دی‌ سالروز تأسیس گزینش گفت: از واژه «اصطفی» در قرآن مجید می‌توان چنین برداشت کرد که برگزیدن و به تعبیری گزینش در کتاب آسمانی مسلمانان مکرر مورد استفاده قرار گرفته تا جایی که در مورد حضرت مریم(س) این واژه، دو مرتبه استفاده شده و در حقیقت نخستین گزینش حضرت حق جل‌ و علی بوده است.


وی افزود: وظایف گزینش‌گران انتخاب شایسته‌ترین افراد است و اگر این انتخاب به نحو درست شکل گیرد مطمئناً کار در این دستگاه‌های نظارتی راحت‌تر خواهد بود.


مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان با بیان این مطلب که تخریب، تحریف و انکار، سه ابزار بنیادی دشمنان برای نابودی ارزش‌های دینی، ملی و مذهبی و مردمان ایران زمین است، تأکید کرد: تمام آحاد جامعه بویژه گزینش‌گران باید با تیزهوشی و بصیرت با پدیده‌ها مواجه شوند تا بتوانند ارزش‌های انقلاب را احیا کنند.


حیدری اظهار کرد: دانشگاه به‌عنوان سلسله جنبان در تمام عرصه‌ها وظیفه مضاعفی را به دوش دارد؛ چراکه موتور محرکه جامعه محسوب می‌شود و امروز در این شرایط حساس و مهم که تمام دشمنان نظام برای برهم‌زدن نظم عمومی جامعه تلاش دارند، باید آحاد دانشگاهیان هوشیار و مراقب باشند.


وی با بیان اینکه ایمان، رهبری و اتحاد سه ضلع انقلاب اسلامی را تشکیل می‌دهند تصریح کرد: گزینش‌گران در نحوه عملکرد خود باید به نوعی رفتار نمایند که خدای ناکرده سو‌گیری‌های بدخواهان، باعث آسیب به این سه رکن انقلاب نشود.  


انتهای پیام/4121/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته