دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 شهريور 1394 - 09:40
هشت وزیر همسفر روحانی می‌شوند؛

اعلام برنامه‌های سفر رئیس جمهور به همدان

رئیس مرکز ارتباطات، اطلاعات و تبلیغات دفتر رییس جمهوری برنامه های سفر رئیس جمهور به همدان را اعلام کرد.
کد خبر : 35064

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، طاهره قیومی در نشست با اصحاب رسانه استان همدان با بیان اینکه دکتر روحانی ساعت9/30 صبح وارد فرودگاه همدان خواهد شد، اظهار داشت: رئیس جمهور پس از حضور در فرودگاه و اعلام هدف این سفر، به سمت ورزشگاه قدس حرکت خواهد کرد.


وی ادامه داد: دیدار مردمی دکتر روحانی پس از طی مسیر از فرودگاه در استادیوم قدس برگزار می شود.


رییس مرکز اطلاعات، ارتباطات و تبلیغات دفتر ریاست جمهوری اظهار داشت: رییس جمهور ساعت 15 بعداز ظهر با علما، ایثارگران و برگزیدگان دیدار خواهد کرد.


قیومی همچنین تصریح کرد: ساعت 17 بعد ازظهر رئیس جمهور با سرمایه گذاران دیدار می کند که جمعی از آنها سرمایه گذاران همدانی مقیم خارج از کشور هستند.


وی با اشاره به برگزاری شورای اداری استان همدان با حضور رئیس جمهور پس از دیدار با سرمایه گذاران، خاطرنشان کرد: رئیس جمهور از یکی از طرح های استان نیز بازدید خواهد کرد.


رییس مرکز اطلاعات، ارتباطات و تبلیغات دفتر ریاست جمهوری گفت: برگزاری نشست خبری آخرین برنامه ای است که ریاست جمهوری در همدان خواهد داشت.


وی با بیان اینکه 75 نفر خبرنگار و عکاس برنامه های این سفر را پوشش می دهند، یادآور شد: بر خلاف دولت های قبل به دستور ریاست جمهوری تنها خبرنگاران استان‌ها می توانند در نشست خبری از رییس جمهور سوال کنند و خبرنگاران سراسری پرسشی نخواهند داشت.



قیومی به حضور وزرا و معاونین رئیس جمهور در استان نیز اشاره کرد و افزود: درخواست ما از رسانه ها پوشش اخبار حضور وزرا در برنامه ها و طرح های مختلف استان و همچنین مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری است.


وی ادامه داد: ثبت تماس ها در مرکز ارتباطات مردمی 111 تا سه شنبه شب ادامه خواهد داشت و خبرنگاران می توانند مسائل عنوان شده را پیگیری و اطلاع رسانی کنند.


گفتنی است تعدادی از وزرا نیز در کنار ریاست جمهوری به استان همدان سفر می کنند که حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی وزیر اطلاعات در شهرستان تویسرکان، حمید چیت چیان در شهرستان رزن، محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان در شهرستان نهاوند، علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش در شهرستان کبودرآهنگ و بهار، حجت الاسلام و المسلمین مجید انصاری معاون پارلمانی رئیس جمهور در شهرستان ملایر، مسعود سلطانی فر رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در شهرستان اسدآباد و اکبر ترکان دبیر شورای عالی مناطق آزاد در شهرستان فامنین حضور خواهند داشت.


عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت، محمد حجتی وزیر جهاد کشاورزی، سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، حجت الاسلام و المسلمین علی یونسی دستیار ویژه در امور اقوام و اقلیتهای دینی و مذهبی، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی شهیدی محلاتی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، محمد فروزنده و حسام الدین آشنا مشاورین رئیس جمهور و شهیندخت ملاوردی معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور در این سفر دکتر حسن روحانی را همراهی می کنند.


انتهای پیام/

برچسب ها: همدان حسن روحانی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته