دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 شهريور 1394 - 17:10
همزمان با سالروز ولادت عالم آل محمد امام رضا علیه‌السلام صورت می‌گیرد

تجدید پیمان با آرمان‌های شهیدان رجایی و باهنر در واحد تهران جنوب/ گرامیداشت روز کارمند

مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تجدید پیمان با آرمان‌های بلند آن عزیزان و نیز گرامیداشت روز کارمند به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی واحد تهران جنوب در سالن همایش‌های دانشکده علوم پایه این واحد دانشگاهی برگزار می‌شود.
کد خبر : 35058

به گزارش خبرنگار آنا، معاون فرهنگی و اجتماعی واحد تهران جنوب در این باره گفت: همزمان با میلاد با سعادت علی بن موسی الرضا (ع) مراسم قدردانی از کارمندان نمونه واحد تهران جنوب با حضور آیت‌الله موسوی بجنوردی برگزار می‌شود.


فائزه درمان افزود: امسال روز کارمند و هفته دولت مصادف شده است با میلاد علی بن موسی الرضا (ع) که آن را به فال نیک می‌گیریم، تمام ادارات یک وظیفه اساسی دارند و دانشگاه نیز از این وظیفه مستثنی نیست.


معاون فرهنگی و اجتماعی واحد تهران جنوب تصریح کرد: خدمت به دانشجویان و پاسخگو بودن به خواسته‌ها و سوالات دانشجویان از جمله وظایف دانشگاهیان است که اگر چنین امری محقق نشود، دانشجویان بی اعتماد و ناامید می‌شوند و دانشگاه آزاد اسلامی این افتخار را دارد که با بیش از ربع قرن سابقه به عنوان بزرگترین دانشگاه حضوری جهان پذیرای خیل عظیم دانشجو باشد و این میسر نبود مگر به همدلی و همکاری کارکنان.


وی گفت: این مراسم روز چهارم شهریور در دانشکده علوم پایه و با حضور مسئولین و منتخبین دفاتر و ادارات واحد تهران جنوب برگزار می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته