دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 شهريور 1394 - 16:18

همکاری همه‌جانبه علمی، فرهنگی پژوهشی سازمان منطقه آزاد ارس با واحد بین‌المللی جلفا

مدیر عامل منطقه آزاد ارس در بازدید از واحد بین‌المللی جلفا بر همکاری همه‌جانبه علمی، فرهنگی پژوهشی با این واحد تاکید کرد.
کد خبر : 35038

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مهندس محسن خادم عرب باغی در بازدیدی دو ساعته از واحد بین‌المللی جلفا و دیدار و گفت‌وگو با هیئت رئیسه این واحد دانشگاهی، بر لزوم تعامل بیشتر در حوزه‌های علمی، فرهنگی، پژوهشی سازمان منطقه آزاد ارس با دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی جلفا تاکید کرد.


مدیر عامل منطقه آزاد ارس در این راستا بر تعامل و همکاری درحوزه‌های کتابخانه‌ای و آزمایشگاهی تاکید کرده و افزود: درصورت برخورداری از توانمندی لازم در حوزه‌های آزمایشگاهی و کتابخانه‌ای این سازمان آماده تعامل و همکاری در عرصه های یاد شده با دانشگاه است.


وی همچنین از فراهم بودن امکان تجاری‌سازی طرح‌ها و پایان‌نامه‌های استادان و دانشجویان با همکاری معاونت اقتصاد و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد ارس خبر داد.


عرب باغی از تامین زیرساخت‌های لازم برای ساخت و ساز در سایت آموزش عالی سازمان منطقه آزاد ارس خبر داد و افزود: بودجه لازم برای عملیات اجرایی این امر نیز پیش‌بینی شده است.


سرپرست واحد بین المللی جلفا نیز از استقبال استادان و دانشجویان این دانشگاه از تعامل با منطقه آزاد ارس در عرصه‌های مختلف علمی فرهنگی و پژوهشی خبر داد.


دکتر محمد حسین صادقی با توجه به توان علمی این واحد دانشگاهی در حوزه های مختلف از جمله مهندسی عمران، از مقام‌آوری این دانشجویان در چندین ماراتن علمی معتبر کشور خبر داد و افزود: با این اوصاف این واحد دانشگاهی می‌تواند در عرصه‌های مختلف علمی به ویژه در حوزه مهندسی عمران به‌عنوان بازوی توانمند منطقه آزاد ارس عمل کند.


وی همچنین از نظر مساعد مدیر عامل منطقه آزاد ارس در تامین زیرساخت‌های مربوط به سایت آموزش عالی تشکر کرده و گفت: اکنون مشکل اساسی این واحد دانشگاهی استیجاری بودن ساختمان‌های آموزشی است که در صورت فراهم‌شدن شرایط در سایت آموزش عالی احداث ساختمان آموزشی به‌زودی آغاز خواهد شد.


دانشگاه آزاد اسلامی واحدبین المللی جلفا با بیش از 4000دانشجو در 63 رشته در مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد از سال 84 در منطقه آزاد ارس در حال فعالیت است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته