دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

نمایش 4 اثر شبکه مستند در جشنواره عمار

«هویت مغاک»، «بلوچستان»، « جام جم فصلی دیگر» و « شمال یا جنوب» آثار تولیدی شبکه مستند در نهمین جشنواره مردمی فیلم عمار هستند.
کد خبر : 350101
جشنواره+عمار.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه سینمای گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، «هویت مغاک»، «بلوچستان»، « جام جم فصلی دیگر» و « شمال یا جنوب» از آثار تولیدی شبکه مستند هستند که در نهمین جشنواره مردمی فیلم عمار به نمایش در می آیند.
به گزارش روابط عمومی شبکه مستند، «هویت مغاک» ساخته سید مهدی مؤیدی که به بررسی ابعاد شخصیتی و تشکیلاتی مسعود رجوی از زبان نزدیکان وی می‌پردازد، در بخش مستند تاریخ معاصر ایران و جهان جشنواره عمار حضور دارد و یکشنبه 16 تا 15/17 در سالن 3 سینما فلسطین اکران می شود.
مستند «بلوچستان» به کارگردانی محسن‌زارعی با موضوع روایت محرومیت‌های منطقه بلوچستان و وضعیت توسعه‌یافتگی آن در نهمین جشنواره مردمی فیلم عمار یکشنبه 16 دی ساعت 16 الی 15/17 در سالن 1 به نمایش درمی‌آید.
مریم‌السادات مومن‌زاده نیز امسال با «جام جم فصلی دیگر» و «شمال یا جنوب» در نهمین جشنواره مردمی فیلم عمار حضور دارد.
«جام جم فصلی دیگر» روایتی از کارکنان تلویزیون ملی ایران در عصر پهلوی است که نقش بسیار پر‌رنگی در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند.
این مستند سه شنبه 19 دی ساعت ۱۹:۳۰ در سالن ۲ نهمین جشنواره عمار روی پرده می رود.
مستند «شمال یا جنوب» هم که در بخش مستند جنگ نرم و جبهه فرهنگی انقلاب این جشنواره پذیرفته شده، یکشنبه 16 دی ساعت 14:30 الی 45/15 در سالن 3 سینما فلسطین اکران می شود.


 انتهای پیام/4104/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته