دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 بهمن 1393 - 11:14
در نشست همبستگی با مردم بحرین واحد گرگان مطرح شد

راشد الراشد: اراده مردم بحرین در برقراری نظامی مستقل برگرفته از انقلاب اسلامی ایران است

یکی از رهبران انقلاب بحرین گفت: اراده مردم بحرین در برقراری نظامی مستقل از همه قوای استکباری برگرفته از انقلاب اسلامی ایران بوده و این انقلاب برای همه مردم جهان امیدی رهایی ایجاد کرده است.
کد خبر : 3500

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر راشد الراشد در نشست همبستگی با مردم مظلوم بحرین که با حضور علمای شیعه و سنی استان گلستان، طلاب حوزه‌های علمیه، دانشگاهیان و مسئولان استانی در واحد گرگان برگزار شد، با توجه به چهارمین سال مبارزه مردم بحرین اظهار کرد: انقلاب مردم بحرین تا برقراری نظامی برخاسته از اراده مردم و از بین رفتن نظام استبدادی ادامه خواهد یافت.








الراشد: رسانه‌های دنیا چشم و گوش خود را بر قیام مردم بحرین بسته‌اند و این ایام که مصادف با چهارمین سالگرد انقلاب مردمی بحرین است اعتصاب عمومی بحرین را فرا گرفته است اما همپیمانان بین‌المللی و همه قوای استعماری جمع شده‌اند تا مردم را سرکوب کنند

راشد الراشد افزود: نیروی اتحاد، نیرویی معجزه آسا است که توان حاکمیت اراده مردم را دارد و امروزه وحدت کلمه به عنوان رمز پیروزی در میان مردم بحرین وجود دارد.


این عضو رهبری انقلاب بحرین تصریح کرد: در بحرین یک سو مردمی هستند که خواستار ایجاد نظامی مردمی از مسیر مسالمت آمیز هستند و در سوی دیگر نظام استبدادی با کمک ۷ لشکر نظامی از کشورهای مختلف که با مردم مقابله نظامی می‌کنند و مردم ایستادگی و مقاومت کرده و در برابر مشکلات پیش روی انقلابشان کوتاه نیامده‌اند.


راشد الراشد گفت: نهضت اسلامی بحرین، انقلاب اسلامی و رهبری حضرت امام خمینی (ره) و زعامت رهبر معظم انقلاب را الگوی خود در پایداری دانسته و آموختیم که اگر بخواهیم می‌توانیم.


وی افزود: ایران محور همه حرکت‌های مردمی در بحرین از سوی آل خلیفه و آل سعود منصوب می‌شود اما هیچ‌گاه درباره حضور و دخالت‌های کشورهای دیگر و ناوگان‌های آمریکایی واکنش نشان نمی‌دهند.


الراشد اظهار کرد: رسانه‌های دنیا چشم و گوش خود را بر قیام مردم بحرین بسته‌اند و این ایام که مصادف با چهارمین سالگرد انقلاب مردمی بحرین است اعتصاب عمومی بحرین را فرا گرفته است اما همپیمانان بین المللی و همه قوای استعماری جمع شده‌اند تا مردم را سرکوب کنند.



انتهای پیام/

برچسب ها: راشد الراشد
ارسال نظر
هلدینگ شایسته