دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
جام ملت‌های آسیا2019؛

مساوی میزبان در شب اول جام ملت‌های آسیا/امارات 1 بحرین 1

احمد خلیل بازیکن امارات پاسخ گل محمد الرمیحی بحرینی را از روی نقطه پنالتی داد تا امارات در روز اول مسابقات در کشور خودش شکست نخورد.
کد خبر : 349921
123.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم ملی امارات که چهار سال قبل به مقام سوم آسیا رسید، در دیدار افتتاحیه جام ملت‌های 2019 به مصاف بحرین رفت و بعد از گل بحرینی‌ها به سختی و از روی نقطه پنالتی از شکست در خانه خود گریخت.


 سیدرضا عیسی‌حسن مدافع راست بحرین در دقیقه 78 با نفوذ سریع از سمت راست زمین، سانتر بدون نقصی به محوطه جریمه ارسال کرد که ضربه سر محمد سعد الرمیحی را خلیفه مبارک از پشت خط دروازه برگشت داد، ولی با وجود عدم اعلام گل، در ادامه نیز محمد الرمیحی شوت سرضربی به توپ زد که این بار توپ به تور دروازه امارات چسبید تا بحرین به گل برسد.


در دقیقه 88 پنالتی جنجالی اعلام شده به سود امارات را احمد خلیل، مهاجم تعویضی این تیم با شوت محکم تبدیل به گل مساوی این دیدار کرد تا بازی افتتاحیه جام ملت‌های آسیا در سال 2019 با نتیجه یک بر یک مساوی شود.


در ادامه این رقابت‌ها، فردا سه بازی بین تیم‌های تایلند - هند در گروه A و استرالیا - اردن و سوریه - فلسطین در گروه B برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/ 2144/ن


انتهای پیام/

برچسب ها: آنا امارات بحرین
ارسال نظر
هلدینگ شایسته