دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رحمتی در گفتگو با آنا:

اطلاعات حکمت و معرفت در آخرین مراحل انتشار است

مدیرمسئول اطلاعات حکمت و معرفت از انتشار این فصلنامه در هفته جاری خبر داد.
کد خبر : 349853
2470823.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه آیین اندیشه گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، «اطلاعات حکمت و معرفت» یکی از نشریات مؤسسه مطبوعاتی مؤسسه اطلاعات است. این نشریه تخصصی حوزه فلسفه از سال 1383 در قالب ماهنامه انتشار خود را آغاز کرد و به عنوان یکی از معدود نشریات حوزه فلسفه در میان مطبوعات عمومی روی کیوسک می‌‌آمد. استقبال مخاطبان اعم از متخصصان حوزه اندیشه، اساتید و دانشجویان گرایش‌های مختلف فلسفه و علاقه‌مندان به حکمت و اندیشه باعث شد تا این نشریه 14 سال در عرصه مطبوعات دوام پیدا کند. این وضعیت تا مردادماه 1397 و انتشار شماره یکصد و چهل و هشتم ادامه یافت، اما به دلیل برخی مشکلات مالی و به‌ویژه نوسانات ارزی و و افزایش قیمت کاغذ، انتشار این نشریه متوقف شد.


چند ماه پیش بود که مدیرمسئول اطلاعات حکمت و معرفت از ادامه انتشار این نشریه در قالب فصلنامه خبر داد. ان‌شاءالله رحمتی همچنین در گفتگو با خبرنگار آنا از چاپ نخستین شماره فصلنامه اطلاعات حکمت و معرفت تا پایان آذرماه با پرونده‌ای درباره «شعر و اندیشه حافظ» خبر داد.


با این حال با پایان آذر و عبور از نیمه دی‌ماه نیز خبری از انتشار این نشریه تخصصی حوزه فلسفه نشد. انشاالله رحمتی در گفتگویی با خبرنگار آنا تأخیر در انتشار اطلاعات حکمت و معرفت را برخی مسائل فنی دانست و افزود: فصلنامه مراحل آخر آماده‌سازی را طی می کند. اکنون در حال بررسی نسخه نهایی هستیم و اگر مشکلی پیش نیاید همین هفته شاهد انتشار اطلاعات حکمت و معرفت خواهیم بود.


انتهای پیام/4072/4104/


انتهای پیام/

برچسب ها: فلسفه
ارسال نظر
هلدینگ شایسته