دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 دی 1397 - 14:05
رئیس دانشگاه آزاد اصفهان:

دستاوردهای انقلاب اسلامی دلیل اصلی خصومت دشمنان است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان گفت: انقلاب اسلامی ایران دستاوردهای کم‌نظیر و بی‌نظیری داشته و دلیل کینه‌توزی‌ها و خصومت‌ها نیز همین افتخارات عظیم است.
کد خبر : 349768
آذین.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از اصفهان، احمد آذین صبح امروز در یکصد و شصت و چهارمین جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان گفت: انقلاب اسلامی ایران دستاوردهای کم‌نظیر و بی‌نظیری داشته و دلیل کینه‌توزی‌ها و خصومت‌ها نیز همین افتخارات عظیم است.


وی افزود: حجم دشمنی‌ها و خصومت‌های دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون نشان از حقانیت این انقلاب دارد و این حجم از دشمنی با کمتر انقلابی در دنیا صورت گرفته است.


استاد گروه علوم سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: در دنیا انقلاب‌های زیادی رخ داده است؛ اما هیچ انقلابی به اندازه انقلاب اسلامی ایران تأثیرات شگرف داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی نداشته است و امروز می‌بینید که جنبش جلیقه‌زردهای فرانسوی الگوی حرکت خود را انقلاب اسلامی می‌دانند و به حق باید انقلاب اسلامی را انقلاب کبیر اسلامی دانست.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان گفت: به برکت انقلاب اسلامی افتخارات زیادی در عرصه‌های فرهنگی، اقتصادی، علمی و نظامی برای ایران به‌دست آمده است که رتبه‌های نخست تا پنجم در بسیاری از علوم و فناوری‌های جهانی، رتبه سوم نانوفناوری، رتبه ششم فناوری موشک‌های بالستیک، رتبه نخست فناوری موشک‌های نقطه‌زن، رتبه دوم پهبادهای رادارگریز و صدها افتخار دیگر گوشه‌ای از این دستاوردهاست.


آذین با بیان اینکه برخی افتخارات به‌دست آمده در جمهوری اسلامی ایران در طول تاریخ ایران بی‌سابقه بوده است، عنوان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی نیز که از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است، توانسته است در عمر بابرکت خود به عنوان یک کنشگر فعال اجتماعی نقش ویژه خود را در توسعه علم و دانش و فناوری به خوبی ایفا کند.


دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان گفت: صفت بامسمای ”اسلامی» در عنوان دانشگاه آزاد اسلامی را باید ارج نهیم و برای اسلامی‌شدن همه ابعاد این دانشگاه تلاش کنیم و در این میان توجه به فضای اسلامی محیط دانشگاه بسیار حائز اهمیت بوده و نقش مدیریت مؤثر آقای ولایتی به عنوان رئیس هیئت امنا و آقای طهرانچی به عنوان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در این دوره تأثیرات مثبتی بر پیشبرد این اهداف داشته است.


انتهای پیام/4103/4062


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته