دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 دی 1397 - 17:09
حجت‌الاسلام حیدری:

حماسه 9 دی بی‌نظیر و بی‌بدیل بود

مسئول نهاد رهبری دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان گفت: حماسه 9 دی بی‌نظیر و بی‌بدیل بود و ملت ایران بار دیگر با آرمان‌های امام(ره) و رهبری تجدید میثاق کردند.
کد خبر : 348721
crist (1).JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از اصفهان، حجت‌الاسلام عباسعلی حیدری، ظهر امروز در دیدار با جمعی از دانشجویان و اعضای هیئت‌ علمی ارامنه دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان  با آرزوی علو درجات برای روح دانشجویانی که در حادثه واژگونی اتوبوس در واحد علوم و تحقیقات دار فانی را وداع گفتند و آرزوی صبر و شکیبایی برای خانواده این عزیزان و نیز آرزوی سلامت و شفای عاجل برای مجروحان، گفت: خداوند متعال انسان را آفرید و لطف او باعث شد که برای سعادت بشر، پیامبران و انبیاء را برگزیند. این هدایت و راهنمایی از جانب خداوند، بزرگ‌ترین لطف است.


وی افزود: خداوند، پیامبران را در هر مقطعی مبعوث کرد تا با معجزات خاص خود در آن زمان، انسان‌ها را به راه خداوند متعال دعوت کنند. حضرت عیسی(ع) نیز به‌عنوان یکی از این پیامبران دارای کرامات و معجزات متعددی بود که همه دارای محور مشترکی به نام هدایت بود. دین اسلام در خصوص حضرت مریم(ع) دیدگاهی فاخر و زیبا دارد. قرآن کریم در اوج فصاحت و بلاغت، حضرت مسیح و مادرش را تقدیس کرد. همین دیدگاه در خصوص دین مسیح، باعث تقویت اسلام شد.


مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان اظهار کرد: در کشور ما، پیروان مذاهب و ادیان توحیدی، زندگی فاخر و مسالمت‌آمیزی در کنار ایرانیان دارند که بیانگر دیدگاه به دور از تبلیغات مسموم در کشور جمهوری اسلامی ایران است. اقلیت‌های دینی دارای زندگی آرام در کنار مسلمانان هستند و همین اقلیت‌ها در دوران مختلف برای کشور ما نقش‌آفرینی کردند.


حیدری تصریح کرد: بعد از فتنه آمریکایی ـ اسرائیلی سال 88 که دشمنان ما و اجانب برای ایجاد خلل در کار نظام طراحی کرده بودند، اقشار مختلف مردم وارد صحنه شدند و حماسه بسیار عظیم ملی 9 دی‌ را در مقابل چشم همگان رقم زدند. حماسه‌ای که بی‌نظیر و بی‌بدیل بود.


انتهای پیام/4078/4121/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته