دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 دی 1397 - 19:38
رئیس دانشگاه آزاد اصفهان:

دانشگاه آزاد اسلامی کنشگر فعال اجتماعی است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان گفت: مسئولان اجرایی باید برای حل مشکلات جامعه به دانشگاه رجوع کنند و دانشگاه آزاد اسلامی کنشگر فعال اجتماعی است.
کد خبر : 349354
DSC05947.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از اصفهان، احمد آذین عصر امروز در جمع مدیران روابط عمومی واحدهای دانشگاهی این استان گفت: دانشگاه قوه عاقله جامعه است و باید نقش ویژه خود را به عنوان مغز متفکر جامعه به‌خوبی ایفا کند و مسئولان اجرایی باید برای حل مشکلات جامعه به دانشگاه رجوع کنند و در این بین دانشگاه آزاد اسلامی کنشگر فعال اجتماعی است.


وی افزود: این یک موضوع جهانی است که دانشگاه در قله جامعه قرار دارد و عالی‌ترین اندیشه‌ها و تفکرات از دانشگاه به جامعه سرازیر می‌شود.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان اظهار کرد: دوران کنونی، عصر تمدن اطلاعات است و در این برهه حساس، نقش روابط عمومی به ویژه روابط عمومی دانشگاه بسیار مهم و تأثیرگذار است و روابط عمومی می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی میان دانشگاه و جامعه عمل کند.


رئیس شورای اطلاع‌رسانی دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان عنوان کرد: دانشمندان بزرگ معاصر با طرح نظریه دانش ـ قدرت به اهمیت علم به عنوان زیربنای قدرت پرداخته‌اند، همان تعبیری که 14 قرن پیش امام علی(ع) فرمودند «العلم سلطان»، دانش قدرت‌زا و سلطه‌آفرین است و می‌تواند جامعه اسلامی را در قدرت برتر قرار دهد.



آذین گفت: امروز جهت‌گیری جمهوری اسلامی با رهبری‌ مدبرانه حکیم فرزانه امام خامنه‌ای، احیای دوباره جایگاه تاریخی ایران در آسمان دانش بشری و بازگشت دوباره مرجعیت علمی به ایران است و در این میان سهم دانشگاه آزاد اسلامی در تولید قابل توجه است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان افزود: در این شرایط روابط عمومی دانشگاه جایگاه بسیار مهم و خطیری است و اشراف مسئول و مدیر روابط عمومی بر تحولات رسانه‌ای و خبری جهان به‌ویژه در حوزه علم و فرهنگ و آگاهی او از آخرین بخشنامه‌ها و آیین‌نامه‌ها، ضرورت حرفه‌ای است.


انتهای پیام/4103/4062


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته