دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
وزیر ورزش و جوانان:

تیم‌ملی می‌تواند پس از 42 سال قهرمان شود

وزیر ورزش و جوانان در مراسم تجلیل از مربیان برتر فوتبال سال 1396 گفت: با توجه به حمایت‌های وزارت ورزش و جوانان، تیم ملی می‌تواند پس از سال‌ها قهرمان آسیا شود.
کد خبر : 349586
مسعود سلطانی‌‌فر.jpeg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، مراسم تجلیل از مربیان برتر فوتبال سال 1396 امروز با حضور وزیر ورزش و جوانان و جمعی از پیش‌کسوتان فوتبال ایران برگزار شد.


مسعود سلطانی‌‌‌فر که در این مراسم حضور یافته بود، درباره حضور پیش‌کسوتان مربیگری در این برنامه گفت: بسیاری از افتخارات فوتبال ایران در جام ملت‌‌‌‌های آسیا حاصل زحمات عزیزانی است که امروز در این مراسم حضور دارند. باید حضور پیش‌کسوتان را به فال نیک بگیریم. باشگاه‌های بزرگ ایران در این رابطه اقدامات لازم را کرده‌اند و مشاهده می‌کنیم که کانون پیش‌کسوتان این تیم‌ها شکل گرفته است.


سلطانی‌فر درباره شرایط تیم ملی در جام ملت‌ها خاطرنشان کرد: ما 42 سال است که قهرمان آسیا نشده‌ایم و با توجه به ورود به سال 2019، شاید بتوان گفت 43 سال است که عنوان قهرمانی آسیا را از آن خود نساخته‌ایم. اما این‌بار با توجه به شرایط بازیکنان و حمایت‌های وزارت ورزش و جوانان، امیدواریم که پس از 42 سال مجدداً عنوان قهرمانی آسیا را از آن خود سازیم.


وزیر ورزش و جوانان افزود: به نظر من، در حال حاضر دو تیم ملی داریم زیرا در هر پست، دو بازیکن توانمند در اختیار داریم. باید دست به دست هم دهیم و با دعای خیر مردم، قهرمان شویم. کارنامه ورزش در سال 1397 بسیار پربار بوده و می‌‌تواند با این قهرمانی، پربارتر هم شود.


سلطانی‌فر در پایان گفت:  با توجه به شرایط کنونی کشور و فشارهای اقتصادی، یکی از معدود عرصه‌‌هایی که باعث همدلی و شور و نشاط مردم می‌شود، ورزش است. امیدواریم با عزم و اراده و با تلاش مسئولان، بتوانیم از این گذرگاه عبور کنیم. تلاش می‌کنیم گلیم نظاممان را در این شرایط دشوار از آب بیرون بیاوریم.


انتهای پیام/ 4051/خ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته