دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

دیوان حافظ گویا با صدای بهروز رضوی خوانش می‌شود

دیوان حافظ در قالب کتاب گویا با صدای بهروز رضوی خوانش می‌شود.
کد خبر : 349464
download (2).jpg

به گزارش حوزه رادیو و تلویزیون گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، هم‌زمان با ضبط خوانش دیوان حافظ گویا با صدای ماندگار بهروز رضوی در استودیوی صدا، حمید شاه ‌آبادی در محل استودیو ضبط حاضر شد و ضمن بازدید از مراحل ضبط گفت: ضبط آثار ادبیات کهن ایران از افتخارات معاونت صدا و رادیو هست، در حال حاضر به همت دوستان مجموعه آثار ادبیات کهن در مسیری منظم و مدون با حضور اساتید نامدار و صدا‌پیشگان حرفه‌ای اهل ادب و ذوق انجام می‌شود. 


معاون صدا خطاب به بهروز رضوی گفت: خوشحالیم شما که در حوزه رادیو چهره‌ای شناخته شده هستید و این زحمت را بر عهده گرفته‌اید. ساخت برنامه‌های ماندگار در این حوزه مستلزم ادبیات زیبا و وزین است. من از همت کسانی که این نوع از کارها‌ی ریشه‌ای و اصولی را انجام می‌دهند، تشکر می‌کنم.


وی ادامه داد:  از صفات و وصف جناب حافظ باید  در لحظه لحظه‌های زندگی درس بگیریم، انشاء الله که خداوند تبارک و تعالی مدد بدهد، البته ماندگاری این مهم، اراده جدی می‌طلبد، بایستی خسته نشد و خیلی جدی تا آخر این کار را به انجام برسانیم. به درستی که کار ارزشمندی را شروع کردید این‌کار می‌تواند تولید مرجعی در رادیو باشد.


به گزارش آنا، خوانش کتاب گویای دیوان حافظ هر چهارشنبه از ساعت 11 تا 16 با صدای استاد بهروز رضوی ، تهیه کنندگی مهرنوش محتشمی و صدابرداری کامیار سریع‌القلم ضبط می‌شود. قرار است پس از کتاب دیوان حافظ از نسخه قاسم غنی، این اثر گرانقدر با تصحیح استاد محمد قزوینی که اولین بار در سال 1320 چاپ شده است نیز ضبط شود.


انتهای پیام/۴104/۴100/


انتهای پیام/

برچسب ها: بهروز رضوی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته