دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 دی 1397 - 18:58
رئیس دانشگاه آزاد یادگار امام:

حضور در منازل شهدای مدافع حرم توفیق می‌خواهد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری گفت: حضور در منازل شهدای مدافع حرم از بزرگ‌ترین توفیقاتی است که نصیب انسان‌ها می‌شود .
کد خبر : 349346
086A1369.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از شهرری، سعید قاضی‌مغربی عصر امروز در دیدار دانشگاهیان واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری با خانواده شهید مدافع حرم مجید رضایی (از دانشجویان این دانشگاه) گفت: آرامشی را که امروزه در جامعه اسلامی شاهد هستیم مرهون خون پاک این شهدای والامقام است که از جان خود گذشتند تا ما در آسایش و امنیت زندگی کنیم.


رئیس واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری افزود: شهدای ما با بصیرت و آگاهی، راه امامت و ولایت را پیمودند و در این مسیر نیز شهادت را مقدم بر حیات مادی دانستند و امروز نیز خانواده آن بزرگ‌مردان، همان مسیر را باافتخار و سربلندی طی می‌کنند.


وی خطاب به پدر و مادر شهید افزود: به‌رغم اینکه جای این شهدا نزد شما خالی است اما افتخار و عزتی که به شما هدیه شده  ارزش بسیار بزرگی دارد که در روزگار ما به هرکسی تعلق نمی‌گیرد.


مادر شهید مجید رضایی نیز با ابراز خشنودی از حضور دانشگاهیان واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری، خاطراتی از شهید و نحوه سفر وی به سوریه بیان و سخنانی را از مجاهدت‌های این شهید والامقام مطرح کرد.


به گزارش آنا، دعای پرفیض زیارت عاشورای امام حسین (ع) در منزل این شهید گران‌قدر قرائت شد و نماز جماعت ظهر و عصر به امامت حجت‌الاسلام‌والمسلمین زمانی اقامه شد.


انتهای پیام/4117/4103
 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته