دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 دی 1397 - 18:48
کاوه‌پیشقدم تأکید کرد:

لزوم توجه به قرآن کریم و استفاده از معارف حیات‌بخش

دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد استان فارس گفت: بازگویی عظمت قرآن در جهت ایجاد زمینه فکری در مردم توجه شایسته به قرآن و استفاده از معارف حیات‌بخش آن را می‌طلبد.
کد خبر : 349344
1W6A08596.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از زرقان، محمدکاظم کاوه‌پیشقدم در جلسه شورای تخصصی معاونان فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی این استان که به میزبانی واحد زرقان در سالن کنفرانس این واحد دانشگاهی برگزار شد، گفت: ارج و قربت دادن به حافظان قرآن کریم و احترام به آنان بسیار با اهمیت است، اگر قرآن را در جامعه زنده نگه نداریم فاتحه همه چیز خوانده است، قرآن کریم نوری است که هرکس به آن متوسل شود، نجات می‌یابد. 


دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس گفت: رابطه مستحکم بین نماز، اهل بیت علیهم‌السلام  و قرآن مجید به گونه‌ای است که شناخت یکی از آنها تنها با شناخت آن دیگری و استعانت از آن میسر است، بازگویی عظمت و فضیلت قرآن کریم در جهت ایجاد زمینه فکری و روحی در مردم توجه شایسته به قرآن کریم و استفاده از معارف حیات‌بخش آن را می‌طلبد.


همچنین حجت‌الاسلام سجاد نیکخو مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس اصول کلی کارهای فرهنگی را نگاه سیستمی به فرهنگ، اصل هدفمند بودن برنامه‌ها، استفاده حداکثری از همه ظرفیت‌های موجود در دانشگاه، مشارکت حداکثری دانشجویان و پرهیز از تصدی‌گری و نگاه کمیت‌محور برشمرد.


دستور جلسه شورای تخصصی معاونان فرهنگی دانشجویی استان فارس پیرامون مسائل صنفی و توجه ویژه به سرویس ایاب ذهاب دانشجویی، برنامه‌ریزی جهت فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه‌ها در ترم آینده، بررسی و ارائه گزارش واحدهای دانشگاهی در خصوص سند جامع فرهنگی و دستورالعمل پوشش و آراستگی و ارائه گزارش جلسات شورای هماهنگی فرهنگی کشور بود که به بحث و تبادل نظر گذاشته شد. 


در ادامه محمد شعبانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرقان آمادگی خود جهت توسعه و ترویج فعالیت‌های فرهنگی با استفاده از ظرفیت‌های واحد را اعلام کرد.


انتهای پیام/4103


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته