دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مربی تیم ملی امید؛

فدراسیون به بهترین شکل از تیم امید حمایت کرد

مربی تیم ملی امید گفت: آرزوی همه اهالی فوتبال سربلندی تیم ملی است.
کد خبر : 349309
1 (4).jpg

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، رضا شاهرودی با بیان این مطلب گفت: جام ملت‌های آسیا تورنمنت بسیار مهمی است که نسل‌های مختلف فوتبال ملی ایران خاطرات متفاوتی از آن دارند. به عقیده من تیم رؤیایی سال 96 قطعاً شایسته کسب عنوان قهرمانی جام بود. آن تیم با شکست قاطع عربستان که قهرمان مسابقات شد، نشان داد بهترین تیم آن جام است اما با بدشانسی و بعضی اتفاقات دیگر در بازی نیمه‌نهایی نتوانست به فینال برسد و  به عنوان سوم مسابقات رسید.


شاهرودی در خصوص این دوره از رقابت‌های جام ملت‌ها نیز اظهار کرد: آرزوی همه پیشکسوتان و اهالی فوتبال در کنار مردم ایران سربلندی و موفقیت تیم ملی است. ما تیم خوبی داریم که امیدواریم به جایگاهی شایسته در این رقابت‌ها دست یابد و مردم را خوشحال کند. قطعاً هیچ چیزی مهم‌تر از موفقیت و سرافرازی نام ایران عزیز نیست و امیدواریم با همدلی و اتحاد همه اهالی فوتبال در این رویداد، به موفقیت دست یابیم.


مربی تیم ملی امید همچنین در خصوص اردوی جدید این تیم گفت: باید از فدراسیون فوتبال تشکر کنیم که به بهترین شکل از برنامه‌های آماده‌سازی تیم امید حمایت کردند. هر مسابقه‌ای که مورد نظر کادر بود خوشبختانه فراهم شد و همچنین بازی‌های بسیار خوبی را تا اینجا در دستور کار داشتیم. در اردوی جدید هم محور اصلی تمرینات بر مبنای بدنسازی خواهد بود تا از این فرصت به خوبی استفاده کنیم و بعد از آن برای حضور در تورنمنت چهار جانبه قطر آماده شویم. فکر می‌کنم تقریباً 60 درصد از ترکیب اصلی تیم شناخته شده و شکل گرفته که بخش باقی‌مانده هم در مسابقات و اردوهای بعدی مشخص می شود. امیدواریم با تلاش همه اعضای تیم بتوانیم تا شروع مسابقات در فروردین به بهترین فرم ممکن برسیم.


انتهای پیام/ 4048/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته