دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رضا شاهرودی در گفت‌وگو با آنا

استقلالی‌ها هم می‌دانند پرسپولیس سرتر است/ با دو گل منشا و علیپور دربی را می‌بریم

پیشکسوت پرسپولیس گفت: در حال حاضر پرسپولیس به مراتب قوی‌تر از استقلال است و می‌تواند پیروز دربی باشد.
کد خبر : 224398

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، پرسپولیس و استقلال پنجشنبه هفته جاری برگزارکننده هشتادوپنجمین دربی پایتخت هستند و در این دیدار که به میزبانی سرخپوشان برگزار می‌شود امید زیادی دارند تا بتوانند با پیروزی میدان را ترک کنند. البته استقلال هم در چند وقت اخیر زیرنظر «وینفرد شفر» پیشرفت خوبی داشته‌است و قطعا حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.


رضا شاهرودی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد شرایط پرسپولیس برای بازی مقابل دربی گفت: «پرسپولیس بازی خوبی مقابل نفت تهران انجام داد و شاید به نظر برخی‌ها بازیکنان مقابل نفت خوب نبودند و دلیل این مساله هم این بود که بازیکنان نفت برای کسب تساوی به میدان آمدند و به همین دلیل بازی بسته‌ای را به نمایش گذاشتند و بازیکنان نتوانستند فرصت‌های زیاد گلزنی ایجاد کنند.»


وی ادامه داد: «دربی شرایط خاص خودش را دارد ولی در این مرحله خود استقلالی‌ها هم شاید به این نکته اذعان دارند که پرسپولیس سرتر از استقلال است. با همه این تفاسیر نتیجه دربی از قبل مشخص نیست و نمی‌توان گفت چون تیمی بهتر است برنده بازی می‌شود.»


شاهرودی در خصوص تقابل دو مربی خارجی روی نیمکت استقلال و پرسپولیس در دربی افزود: «برانکو طی 2-3 سالی که در پرسپولیس کار کرد اعتماد هواداران و پیشکسوتان را جلب کرد و نتیجه خوبی گرفت. شفر هم مربی بزرگی است و تاثیرش را در یکی دو بازی گذشته روی استقلال گذاشته است. اما به نظر من تجربه برانکو به شفر در دربی می‌چربد.»


وی در مورد ترکیب پرسپولیس در بازی مقابل استقلال گفت: «مربیگری سلیقه‌ای است و برانکو هم در یکی دو سال گذشته نشان داد که ترکیب خوبی به زمین می‌فرستد. در حال حاضر خیلی‌ها اعتقاد دارند که محسن ربیع خواه نباید در ترکیب باشد اما باید به نظر برانکو احترام گذاشت و هر بازیکنی که به زمین می‌فرستد قطعا می‌تواند به درد پرسپولیس بخورد.»


شاهرودی در خصوص نتیجه دربی گفت: «ما دوست داریم همیشه پرسپولیس برنده باشد و فکر کنم تیم ما با دو گل منشا و علیپور استقلال را شکست می‌دهد.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته