دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 دی 1397 - 10:26
نتانیاهو:

استعفا نمی‌کنم حتی اگر دادستانی مرا فرابخواند !

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که پرونده فسادش در دادستانی این رژیم سوژه رسانه‌ها شده است، گفت از سِمَت خود استعفا نمی‌کند.
کد خبر : 348848
pic-89436-1474784956.jpg

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از خبرگزاری فرانسه، «بنیامین نتانیاهو» گفت که حتی باوجود متهم‌شدن در پرونده‌های فساد و فراخواندن از سوی دادستانی کل، از سمت خود به‌عنوان نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی استعفا نمی‌کند.


نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در پاسخ به سؤال یک خبرنگار صهیونیست در کنفرانس خبری در ریودوژانیروی برزیل، افزود: «من هرگز پیش از انتخابات از سمت خود استعفا نمی‌کنم، حتی اگر دادستانی کل مرا فرابخواند».


انتخابات پیش‌از موعد قانون‌گذاری در رژیم صهیونیستی آوریل 2019 (فروردین 1398) برگزار می‌شود.


به گزارش آنا، نتانیاهو به‌طور هم‌زمان در چند پرونده با اتهاماتی مواجه شده است. در پرونده ۱۰۰۰، وی به دریافت هدایای غیرقانونی از تاجران در داخل و خارج از فلسطین اشغالی برای خود و خانواده‌اش متهم است اما پرونده ۲۰۰۰ به قرارداد میان نتانیاهو و سردبیر روزنامه یدیعوت آحارونوت مربوط است که در آن نتانیاهو با پیشنهاد مبالغی از این روزنامه خواستار پوشش موردنظر درباره عملکرد کابینه خود شده است.


در پرونده ۳۰۰۰ موسوم به پرونده «زیردریایی‌های آلمان»، «دیوید شمرون» وکیل ویژه نتانیاهو ازجمله بازداشت‌شدگان است.


پرونده ۴۰۰۰ که اکنون نتانیاهو درباره آن بازجویی می‌شود، به ارائه تسهیلاتی ویژه به مالک شرکت ارتباطاتی «بزک» و پایگاه خبری عبری‌زبان «واللا» در مقابل پوشش خبری بهتر و مناسبت‌تر از نتانیاهو و خانواده‌اش مربوط می‌شود.


انتهای پیام/۴۰۳۳/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته