دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 دی 1397 - 10:55
سردار فدا مطرح کرد:

دلایل ناتوانی آمریکا برای رویارویی نظامی با ایران

جانشین فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان، دلایل ناتوانی آمریکا برای رویارویی نظامی با ایران اسلامی را تشریح کرد.
کد خبر : 348546
photo_۲۰۱۸-۱۲-۳۱_۰۹-۳۵-۵۳.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از دولت‌آباد، سردار مجتبی فدا روز گذشته در جشنواره مالک اشتر که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت‌آباد برگزار شد با یادآوری فتنه سال 88 گفت: حماسه 9 دی پس از 8 ماه خسارات، صدمات و نافرمانی‌های مدنی توسط کسانی که در انتخابات سال 88 مغلوب شده بودند، اتفاق افتاد.


وی ادامه داد: پس از اعلام نتایج انتخابات در روزهای اولیه، نزدیک به یک‌میلیون نفر در تهران تجمعات اعتراضی انجام دادند؛ اما پس از خطبه روشنگرانه رهبر معظم انقلاب و تبیین موضوع و مسائل جاری در کشور و اینکه ظرفیت‌ها و سازوکارهای قانونی برای اعتراض و پیگیری آنها در قانون پیش‌بینی شده است، بخش عمده‌ای از جمعیت که بر اثر فضاسازی‌ها غافل شده بودند، مسیر خود را از ضدانقلاب جدا کردند.


جانشین فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان با توجه به سخنان منتشرشده در دیدار رهبر معظم انقلاب با نمایندگان نامزدها در سال 88 افزود: بین حق و باطل چیزی به نام حد وسط وجود ندارد. آنچه بین این دو بوده، نفاق و دورویی است. تمام دنیای کفر و دشمنان، از کسانی که در مقابل نظام ایستاده بودند حمایت می‌کردند. هیچ‌کدام از سران فتنه از حمایت دشمنان اعلام برائت نکردند؛ تا جایی که کار به حوادث عاشورای 88 رسید و نهایتاً منجر به فشارهای اقتصادی و تحریم‌ها شد.



فدا با بیان اینکه تلاش‌های دشمنان در جهت رویارویی با ایران اسلامی است، اظهار کرد: امروزه دشمن به این نتیجه رسیده که در آستانه چهلمین سال انقلاب اسلامی باید مردم ایران را در مقابل مسئولان و نظام قرار دهد؛ به همین دلیل بر روی مسائل داخلی ایران متمرکز شده‌اند. دشمنان می‌دانند که دیگر قادر به جنگ جدید نبوده و توان و ظرفیت مقابله نظامی با ایران را ندارند.


جانشین فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان، اقتدار، عزت، قدرت عمل و توانمندی‌های ایران اسلامی در همه زمینه‌ها به‌خصوص زمینه‌های دفاعی را از دلایل اصلی مواجه نشدن نظامی دشمن با ایران اسلامی دانست.


وی با بیان ناتوانی دشمن برای رویارویی نظامی با ایران افزود: دلیل دیگری که نشان می‌دهد دشمن به دنبال جنگ نظامی با ایران نیست، به خطرافتادن امنیت رژیم صهیونیستی است. امروز خاکریز اولیه جبهه مقاومت به دیوار حائل رسیده است؛ جایی که صهیونیست‌ها تحت فشار قرار گرفته و به ستوه آمده‌اند.


جانشین فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان قدرت گرفتن جبهه مقاومت و بازپس‌گیری بخش اعظمی از خاک سوریه توسط مقاومت را دلیل دیگری برای دوری استکبار از رویارویی نظامی با ایران عنوان کرد.



فدا با اشاره به استقامت مردم یمن تصریح کرد: مردم یمن با الگوگیری از حرکت 40 سال پیش مردم ایران و هشت سال دفاع مقدس، در مقابل تجاوزها و ظلم و ستم‌ها ایستاده و مقابله می‌کنند. امروز اختلاف در سطوح حاکمیتی آمریکا بسیار زیاد شده است و به واسطه این مشکلات، آمریکا دیگر اقتدار و توانایی‌های گذشته را ندارد؛ اما متأسفانه برخی در داخل هنوز به‌دنبال گوشه چشم آمریکا هستند.


وی، مشکلات به وجود آمده در چند ماه اخیر را یادآور شد و اظهار کرد: بخش عمده‌ای از مشکلات و معضلات نتیجه سوءمدیریت، بی‌تدبیری و بی‌توجهی به ظرفیت‌های داخلی کشور است. از خواسته‌های به‌حق تمامی اقشار دفاع می‌کنیم، اما پیگیری این مطالبات در کف خیابان و هرج‌ومرج نیست؛ البته کسانی که در شجره طیبه سپاه و بسیج مشغول فعالیت بوده نیز خود را در حل مشکلات مردم سهیم بدانند.



به گزارش آنا، در این مراسم از برترین‌های بسیج دانشجویی در شهرستان برخوار قدردانی و از مسئول بسیج کارکنان و بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت‌آباد به‌عنوان برترین کانون‌ قشری نیز تجلیل شد.


انتهای پیام/4078/4121/4062/خ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته