دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز:

خیرین برای تأمین بخاری‌های مدارس در کنار آموزش‌وپرورش هستند

رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز گفت: خیرین در کنار آموزش‌وپرورش در پویش «همه برپا» برای استاندارسازی سیستم گرمایشی مدارس شرکت می‌کنند.
کد خبر : 348399
82692506-71922016.jpg

محمدرضا حافظی در گفتگو با خبرنگار حوزه آموزش‌وپرورش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، گفت: اتفاقی که در مدرسه اسوه حسنه زاهدان به وقوع پیوست دل همه مردم را به درد آورد. آتش‌سوزی در این مدرسه و جان باختن چهار دانش‌آموز به دلیل نبود سیستم گرمایی استاندارد موضوعی است که این روزها در صدر اخبار قرارگرفته است.


رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز در ادامه خاطرنشان کرد: حفظ امنیت دانش آموزان در مدارس برای همه ما اهمیت دارد و امیدواریم از طریق کمپین «همه برپا» تلاش می‌کنیم با جذب مشارکت خیرین حتی با مبالغ کم نسبت به استانداردسازی سیستم‌های گرمایشی اقدام کنیم و برای همیشه این مشکل مهم را در مدارس کشور برطرف کنیم.


وی با اشاره به اینکه باید در کنار ساخت مدارس ایمن‌سازی آن‌ها نیز در دستور کار خیرین قرار گیرد ادامه داد: حفظ امنیت و سلامت دانش‌آموزان از جمله اولویت‌های اساسی جامعه خیرین مدرسه‌ساز است.


حافظی در ادامه خاطرنشان کرد: راه‌اندازی پویش «همه برپا» یک هدف را دنبال می‌کند و آن‌هم تأمین سیستم گرمایی برای دانش‌آموزان است. به همین دلیل با شعار «کلاس گرم- مدرسه امن» تلاش می‌کنیم شرایط تحصیل ایمن را برای دانش آموزان فراهم کنیم.


وی با اشاره به اینکه مبالغ یادشده در اختیار سازمان نوسازی مدارس قرار می‌گیرد تا به ترتیب اولویت در استان‌های نیازمند صرف خرید سیستم گرمایشی شود، ادامه داد: کمپین «همه برپا» تنها یک شماره‌ حساب دارد و آن‌هم در سایت جامعه خیرین مدرسه‌ساز درج‌شده است.


انتهای پیام/4087


انتهای پیام/

برچسب ها: حافظی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته