دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس شورای شهر تهران:

از خبرنگاران و اعضای شورای شهر عذرخواهی می‌کنم

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: از خبرنگاران و اعضای شورای شهر به خاطر خارج شدن کنترل جلسه از روال عادی عذرخواهی می‌کنم.
کد خبر : 348309

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، محسن هاشمی رفسنجانی در پایان جلسه صبح امروز شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: من از خبرنگاران و اعضای شورای شهر به خاطر خارج شدن کنترل جلسه از روال عادی عذرخواهی می کنم و علت آن این بود که شب گذشته به خوبی نخوابیده بودم.


وی در ادامه به اقدامات صورت‌گرفته در جلسه امروز شورای شهر پرداخت و گفت: مسائل مختلفی در این جلسه مطرح شد که موضوع ساختار شهرداری و کاهش سطوح مدیریتی آن از مهمترین این موارد بود.


رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: برخی از اعضا نسبت به کلیات این طرح پیشنهاداتی داشتند و با توجه به تصویب شدن آن در جلسه گذشته این موضوع باعث ایجاد تنش در جلسه شد.


هاشمی رفسنجانی بررسی بندهای مربوط به محیط زیست، هزینه جابجایی درختان، تعرفه آب را از دیگر موارد مورد بررسی در این جلسه عنوان کرد و افزود: این لایحه‌های بررسی شده مواردی است که در گذشته مطرح بوده است و امروز مورد بحث قرار گرفت.


وی در پایان انتخاب اعضای شورای اسلامی شهر تهران در کمیسیون ماده ۱۰۰ و هیأت‌های حل اختلاف مالیاتی را موضوعات پایانی مورد بررسی قرار گرفته این جلسه شورا عنوان کرد.


انتهای پیام/۴۱۰۵/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته