دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

توضیح رئیس فدراسیون بوکس در مورد راه‌اندازی لیگ

رئیس فدراسیون بوکس گفت: پست کلانتری به عنوان سرپرست سازمان لیگ موقت است و در زمان مناسب گزینه مدیر سازمان تیم‌های ملی را انتخاب خواهیم کرد. 
کد خبر : 348306

حسین ثوری در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا درباره راه‌اندازی لیگ بوکس گفت: من از زمانی که به عنوان رئیس فدراسیون بوکس انتخاب شدم طی برنامه‌ریزی‌هایی که داشتیم قرار بر این بود که از سال دوم برنامه راه‌اندازی لیگ بوکس را در دستور کار خودمان قرار بدهیم. خوشبختانه با بررسی تمام وضعیت بوکس، شناسایی اسپانسرها و ارتباط با جاهایی که می‌توانستند تیم‌های ما را در لیگ بوکس پوشش دهند ارتباط برقرار کردیم و خروجی آن راه‌اندازی مقدمات لیگ بوکس شد. 


وی عنوان کرد: ما برای راه‌اندازی لیگ بوکس به یک اساس‌نامه جامع نیاز داشتیم به همین خاطر تصمیم بر این شد که با انتخاب کلانتری به عنوان سرپرست موقت سازمان لیگ این اساس‌نامه طراحی شود و ما بتوانیم از سال آینده لیگ را با 6 تیم بوکس راه‌اندازی کنیم. 


رئیس فدراسیون بوکس در پاسخ به این سؤال که چرا دبیر فدراسیون را به عنوان سرپرست سازمان لیگ انتخاب کرده است و بهتر نبود گزینه دیگری را برای این کار انتخاب می‌کرد، عنوان کرد: من به جرئت می‌توانم بگوییم که کلانتری در خصوص امور اجرایی بهترین گزینه برای ما بود. از همان ابتدا هم گفتم پست او در این سمت موقت است و پس از تنظیم اساسنامه در زمان مناسب گزینه مدیر سازمان تیم‌های ملی را انتخاب خواهیم کرد. 


ثوری در ادامه عنوان کرد: در راستای تنظیم اساسنامه لیگ بوکس از پیشکسوتان این رشته و خانواده بوکس کمک می‌گیریم. با توجه به مسابقات منطقه‌ای که در سال 97 در هر رده سنی برگزار شد، هیأت‌های بوکس توانایی خودشان را به لحاظ کیفی و کمی نشان دادند. امیدواریم که در برگزاری لیگ هم شرایط خوبی سپری کنیم و این کار را به بهترین شکل انجام دهیم. 


رئیس فدراسیون بوکس تأکید کرد و گفت: قرار نیست کلانتری به عنوان رئیس سازمان لیگ انتخاب شود و حتی جزء گزینه‌های ما هم نیست. اگر هم به عنوان سرپرست موقت او را انتخاب کردیم تنها به این خاطر است که در امور اجرایی تسلط کامل دارد و می‌تواند این کار را به بهترین شرایط پیگیری کند. من به برگزاری لیگ، خیلی خوش‌بین هستم و فکر می‌کنم می‌توانیم با 6 الی هفت تیم صاحب نام لیگ را راه‌اندازی کنیم.


انتهای پیام/4051/4057/


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته