دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 دی 1397 - 11:56
در گفتگو با آنا مطرح شد:

هشدار پلیس راه استان زنجان به رانندگان

فرمانده پلیس راه استان زنجان در پی بارش در محورهای مواصلاتی این استان به رانندگان هشدار داد.
کد خبر : 347929
789383.jpg

عباس مظفری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در زنجان با بیان اینکه بارش باران در محورهای مواصلاتی استان زنجان  ادامه دارد، با هشدار به رانندگان اظهار کرد:  بارش‌ها در محورهای مختلف استان از روز گذشته آغاز شده و همچنان ادامه دارد و ضرورت رعایت نکات ایمنی در جاده‌ها، امری بدیهی است.


وی ادامه داد: بارش در محورهای مواصلاتی آزادراه زنجان ـ تبریز، ترانزیت زنجان ـ میانه و آزادراه زنجان ـ قزوین از روز گذشته به شکل پراکنده  و مستمر تداوم داشته است.


فرمانده پلیس راه استان زنجان بر لزوم تردد با زنجیر چرخ  در محورهای استان از همه هم‌استانی‌ها و رانندگان درخواست کرد که از سفرهای غیرضروری و در حد امکان از تردد در جاده‌ها خوددداری کنند.


مظفری با تأکید بر اینکه احتمال برف‌گیربودن برخی از جاده‌های استان زیاد است، بیان کرد: تردد در محورهای کوهستانی و صعب‌العبور بسیار سخت و دشوار است و در این راستا ضروری است روستاییان نیز در ترددهای خود زمان مناسبی را انتخاب کنند.


وی خاطرنشان کرد: طبق گزارش‌های هواشناسی استان زنجان، دمای نقاط مختلف استان ابری همراه با بارش رگبارهای برف صبحگاهی گزارش شده و باد با سرعت 10 کیلومتر به سمت جنوب غربی جریان دارد.   


انتهای پیام/4062/خ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته