دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
حجت‌الاسلام محمودی:

نمایش سازش‌ناپذیری مردم ایران بااستکبار و نفوذی‌های داخلی در 9 دی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: مردم در 9 دی بار دیگر سازش‌ناپذیری خود با استکبار و ایستادگی برابر نفوذی‌های داخلی را به نمایش خواهند گذاشت.
کد خبر : 347795
139507281316438628981484.jpg

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحسن محمودی در سخنان پیش از خطبه که به منظور تشریح برنامه‌های یوم‌الله 9 دی ایراد شد، ضمن تسلیت ارتحال آیت‌الله هاشمی شاهرودی، با اشاره به یوم‌الله 9 دی اظهار کرد: 9 دی جلوه‌ای از صلابت مردم مقابل فتنه‌گران و اربابان آنان بود‌.


 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: فتنه سال 88 جنگ احزابی بود که علیه ملت ایران شکل گرفت. آمریکا،‌ صهیونیست و انگلیس با صراحت در برابر انقلاب اسلامی ایستادند و از عده‌ای مزدور نفوذی حمایت کردند.


محمودی با تأکید براینکه کارمندان و دست‌اندرکاران برخی سفارتخانه‌های غربی با حضور میان اغتشاشگران به هدایت آنان می‌پرداختند، اضافه کرد: در این میان بیشترین نقش را سفارت انگلیس ایفا کرد و برخی دولت‌های غربی با صراحت اعلام کردند در سفارتخانه‌های آنان روی معترضان باز است.


وی با بیان اینکه با کمال تأسف آدم‌هایی آلت دست دشمنان شدند که انتظار نمی‌رفت مجری سیاست‌های استکباری شوند، اضافه کرد: آنچه می‌توانست این فتنه را خنثی کند حضور پرصلابت ملت ایران بود که توانست محاسبات سیاسی را برهم بریزد و 9 دی باطل‌السحر تمام این توطئه‌ها بود. ظلمی که توسط فتنه‌گران و حامیان آنان صورت گرفت هرگز از ذهن ملت ایران پاک نخواهد شد، مسجد لولاگر تهران توسط فتنه‌گران به آتش کشیده شد و با صراحت علیه مقدسات شعار دادند؛ اموال عمومی را خسارت زدند و به خیمه‌های عزای امام حسین (ع) جسارت شد و عزاداران حسینی مورد تعرض قرار گرفتند. در فتنه 88 به امام و آرمان‌های شهدا توهین روا کردند. مجموعه رخدادهای فتنه 88 نشان داد آنان تمام ارزش‌های انقلابی مردم را نشانه گرفته‌اند.


 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران اضافه کرد: با کمال تأسف آدم‌هایی آلت دست دشمنان قرار گرفتند که انتظار نمی‌رفت مجری توطئه‌های دشمنان شوند.


محمودی با سلام بر قدم‌هایی که به میدان آمدند و بر توطئه‌های 88 خط بطلان کشیدند، تصریح کرد: بر ماست که حماسه بزرگ را همیشه زنده نگهداریم و بدانیم تا نظام اسلامی بر اصول و مبانی خود پابرجاست فتنه هیچگاه تمام نخواهد شد.


وی با اظهار اینکه کمال تأسف شاهد فتنه‌های اقتصادی‌، فرهنگی و سیاسی هستیم‌، گفت: جای تعجب است برخی به جای اینکه فتنه‌گران را به توبه دعوت کنند‌ و از مظلومیت اسلام و انقلاب دفاع کنند، از رفع حصر سران فتنه دم می‌زنند؛ لذا 9 دی سالروز آن حماسه بزرگ و یادآور هوشیاری و بیداری مردم است که همواره برای خنثی کردن توطئه‌ها آماده باشند.


محمودی با بیان اینکه بسیاری از مساجد و پایگاه‌های بسیج نشست‌ها و جلسات تحلیلی فراوانی با محوریت 9  دی برگزار کردند، اظهار کرد: ارکان نظام باید برای روشنگری برای این روز بزرگ برنامه داشته باشند. روشنگری در فضای رسانه‌ای و مجازی رسالت مهمی است که بر دوش تمامی دلسوزان انقلاب است.


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران خاطرنشان کرد: امسال در روز 9 دی در سراسر کشور تجمع انقلابی ملت ایران برگزار خواهد شد. در تهران نیز در میدان امام حسین رأس ساعت 10 صبح شاهد گام‌های استوار مردم انقلابی تهران خواهیم بود که برای بار دیگر سازش‌ناپذیری خود با استکبار و ایستادگی خود برابر نفوذی‌های داخلی را به نمایش خواهد گذاشت.


وی با تأکید براینکه مردم با حضور خود در مراسم 9 دی نشان می‌دهند فریب عمروعاص‌ها و ابوموسی‌ اشعری‌های زمان را نخواهند خورد، خاطرنشان کرد: پس از مراسم با عنوان تجدید میثاق با شهدای گرانقدر تا میدان شهدا راهپیمایی خواهد شد و سخنران مراسم سردار سلامی خواهد بود.


انتهای پیام/4034/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته