دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 شهريور 1394 - 14:34

معاون اداری و مالی واحد تهران شمال:‌ ارتقای رضایت شغلی کارکنان، هدف اصلی است

معاون اداری و مالی واحد تهران شمال گفت: همزمان با دهه کرامت و در شب میلاد پربرکت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) در مراسمی از کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال تجلیل می‌شود.
کد خبر : 34770

دکتر عبدالصمد خلعتبری لیماکی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا، اظهار کرد: کارمندان بخش بزرگی از افراد جامعه هستند که خانواده نظام را تشکیل می‌دهند. آنان به عنوان سرمایه‌های اصلی و بازوان پرتوان در سازمان‌ها و دانشگاه‌ها و در حوزه‌های گوناگون اجتماع، با انجام وظایف خود در پیشرفت و توسعه کشور، نقشی اساسی دارند، از این رو در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال نیز کارکنان خدوم به عنوان بخش مهم و اصلی از پیکره این شجره طیبه، تعهد، مسئولیت‌پذیری، انضباط کاری و وجدان شغلی را شالوده خدمات خود قرار داده‌اند و تلاش‌شان رضایت خلق و در نهایت خالق است.








حوزه معاونت اداری و مالی واحد تهران شمال مصمم است که در راستای توسعه رضایت شغلی و ارتقای انگیزه، خدمات جانبی و رفاهی خود را برای جبران بخشی از خدمات کارکنان به کار بندد

وی تبریک تقارن مبارک روز کارمند و میلاد مسعود امام رضا (ع) و قدردانی از خدمات همه کارکنان خدوم به ویژه همکاران دانشگاهی خود در واحد تهران شمال، مقام کارمندی را به عنوان امانت الهی برای خدمتگزاری به مردم و هموارسازی زمینه‌های سعادت افراد در جامعه عنوان کرد و گفت: کارمندان در این نظام جایگاه ویژه‌ای دارند و اصلاح بسیاری از امور جامعه به دست آنان است.


خلعتبری که پیش از این سرپرست واحد دانشگاهی رامسر بود، ادامه داد: حوزه معاونت اداری و مالی واحد تهران شمال مصمم است که در راستای توسعه رضایت شغلی و ارتقای انگیزه، خدمات جانبی و رفاهی خود را برای جبران بخشی از خدمات کارکنان به کار بندد.


وی احیای مجدد فعالیت تعاونی مصرف کارکنان، ارائه خدمات بیمه تکمیلی مازاد بر بیمه‌های موجود، هماهنگی در پرداخت تسهیلات مالی از سوی بانک ملی به کارکنان که مزید بر تسهیلات مالی واحد دانشگاهی است، همکاری با حوزه تربیت‌بدنی برای برگزاری دوره‌های ورزشی ویژه فرزندان کارکنان، برگزاری دوره‌های آموزش ضمن خدمت، اقدام برای طبخ و توزیع غذای یارانه‌ای مناسب همزمان با شروع سال تحصیلی، نوسازی تجهیزات رایانه‌ای کارکنان واحد، توسعه اتوماسیون اداری و خدمات‌دهی در این بخش، برگزاری دیدارهای صمیمانه و بی‌واسطه ماهانه با کارکنان بخشی از رویکرد خود به منظور قدردانی از خدمات دانشگاهیان برشمرد.


خلعتبری ادامه داد: در معاونت اداری و مالی به روی هیچ کسی بسته نیست و ما افتخار می‌کنیم که خود را خادم کارکنان و دانشجویان می‌دانیم و این مهم را همچون عبادت می‌پنداریم.


وی با تأکید بر تکریم ارباب رجوع و برخورد مناسب و توأم با احترام با دانشجویان، از همکاران واحد دانشگاهی خواست با گشاده‌رویی در پاسخگویی به خواسته‌های مخاطبان دانشگاه از هم پیشی بگیریم و اگر احیاناً به دلایلی امکان خدمت‌رسانی میسر نیست، مشکلی را بر مشکلات ارباب رجوع اضافه نکنیم.


اکنون 602 نفر کارمند و 74 نفر پرسنل شرکت خدماتی و ترابری در واحد دانشگاهی تهران شمال در امر خدمت رسانی به دانشجویان اهتمام دارند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته