دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

قیمت لحظه‌ای دلار و طلا در بازار غیررسمی/ تداوم کاهش قیمت

نرخ ارز و انواع سکه طلا در بازار با روند افزایشی عرضه در بازار غیررسمی تهران، روند نزولی به خود گرفت.
کد خبر : 347639

به گزارش خبرنگار حوزه بانک گروه اقتصادی خبرگزاری آنا، هر دلار آمریکا امروز در بازار غیررسمی تهران با نرخ‌های ۱۰۷۰۰ تومان تا ۱۰۸۰۰ تومان دادوستد شد این در حالی است که نرخ  یورو ‌هم با روندی رو به کاهش ۱۲۷۵۰ تومان و پوند انگلیس ۱۴۰۰۰ تومان قیمت‌گذاری شد.


بر اساس این گزارش،  روز گذشته هر دلار آمریکا ۱۱۲۰۰ تومان و یورو ۱۳۳۰۰ تومان قیمت‌گذاری شده بود که کارشناسان بازار این افزایش را ناشی از بازارگرمی عده‌ای برای فروش دلارهای شخصی‌شان اعلام کرده بودند.


به گزارش آنا،  در بازار جهانی هر اونس طلا امروز ۱۲۷۱ دلار و ۴۰ سنت قیمت‌گذاری شد در حالی که دیروز ۱۲۷۵ دلار و ۴۵ سنت بود.


هر مثقال طلای ۱۸ عیار امروز یک‌میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۳۲۲ هزار تومان قیمت‌گذاری شد، این در حالی است که طلای ۱۸ عیار گرمی ۳۳۹ هزار تومان فروخته شد.


امروز سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با قیمت سه میلیون و ۵۶۰ هزار تومان‌ نرخ‌گذاری شد اما ‌دیرو‌ز با قیمت سه میلیون و ۶۹۸ هزار تومان فروخته می‌شد.


همچنین امروز نیم‌سکه یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون تومان و سکه گرمی ۶۴۵ هزار تومان فروخته شد؛ دیروز هم نیم‌سکه یک میلیون و ۸۲۷ هزار تومان و ربع سکه یک‌میلیون و ۶۰ هزار تومان و سکه گرمی ۶۴۵ هزار قیمت‌‌گذاری شده بود.


انتهای پیام/4083/پ


انتهای پیام/

برچسب ها: قیمت دلار
ارسال نظر
هلدینگ شایسته