دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 دی 1397 - 12:30
سناتور آمریکایی:

باید وال‌استریت را اشغال کرد

سناتور برجسته حزب دموکرات خواستار اشغال وال‌استریت برای پایان طمع در آمریکا شد.
کد خبر : 347627

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، سناتور برنی سندرز در حساب کاربری خود در توئیتر با اشاره به تضاد طبقاتی موجود در آمریکا از ساختار سیاسی و اقتصادی این کشور انتقاد کرد.


وی در توئیتر خود نوشت: پیشرفت واقعی اجتماعی در این کشور به وجود نخواهد آمد مگر اینکه ما شجاعت به دست آوردن  (اشغال) وال‌استریت، شرکت‌های بیمه، شرکت‌های دارویی، مجتمع‌های نظامی، صنعت سوخت فسیلی، صنعت زندان و سایر نیروهایی را که حرص و طمع دارند داشته باشیم.



به گزارش آنا، سناتور ایالت ورمونت بارها نظام طبقاتی آمریکا و شرکت‌های بزرگ این کشور را مورد انتقاد قرار داده که بنا به ملاحظات اقتصادی خود در حال نابود کردن جامعه آمریکایی هستند.


برنی سندرز که در انتخابات درون‌حزبی دموکرات‌ها با خیانت سوپردلیگیت‌های حزب (افراد رده‌بالا و تأثیرگذار) رقابت را به هیلاری کلینتون واگذار کرد، از حامیان قشر ضعیف آمریکا و منتقد شرکت‌های بزرگ است.


جنبش «آکیوپای وال‌استریت» (اشغال وال‌استریت) که به جنبش 99 درصدی معروف است، از حامیان برنی سندرز است. نام وی به‌عنوان یکی از کاندیداهای مطرح برای انتخابات ریاست جمهوری 2020 و رقابت با دونالد ترامپ مطرح است.


انتهای پیام/4093/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته