دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 آذر 1397 - 07:13
سناتور آمریکایی:

ترامپ تغییرات اقلیمی را جدی بگیرد

سناتور دموکرات آمریکایی با هشدار نسبت به خطر تغییرات اقلیمی از اقدامات دولت این کشور انتقاد کرد.
کد خبر : 329013
E2LRES2TXNHSRJ6Q4QCIA2ID3U.jpg

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، سناتور برنی سندرز در حساب کاربری خود بخشی از مصاحبه‌اش را منتشر کرد که در آن از سیاست‌های دولت آمریکا در بحث تغییرات اقلیمی انتقاد می‌کند.


وی گفت: «باید بگویم که تغییرات اقلیمی یک واقعیت است. کشورمان در حال حاضر میلیاردها دلار به محیط‌زیست خسارت وارد می‌کند.»


سناتور حزب دموکرات ادامه داد: «ما باید مردم را گرد هم آوریم و به آن‌ها درباره اثرات وحشتناک تغییرات اقلیمی هشدار دهیم. این جالب است که دولت ترامپ اصلاً به این موضوع اهمیت نمی‌دهد و آن را یک شایعه و دروغ می‌داند.»


سندرز با اشاره به حمایت شرکت‌های آلاینده و مخرب محیط‌زیست از دولت ترامپ افزود: «کاخ سفید این موضوع را که آنچه در طبیعت می‌گذرد پیامد دخالت انسان است را رد می‌کند و می‌گوید توجه به محیط‌زیست یعنی از دست دادن هزاران شغل؛ ولی دولتمردان باید بدانند که اگر امروز برای آینده و کره زمین سرمایه‌گذاری نشود، ضرری که در آینده متوجه کشور می‌شود بسیار بیشتر از اکنون است.»



وی در پایان تصریح کرد: «دانشمندان 100 درصد این موضوع را قبول دارند که سوخت‌های فسیلی ضربه بدی به محیط‌زیست وارد می‌کند و این دقیقاً برعکس آن چیزی است که ترامپ و کابینه‌اش عملاً می‌کنند. دولت ترامپ در راستای حمایت گروهی از شرکت‌های بزرگ اقتصادی در حال ضربه زدن به آمریکا و جهان است. این موضوع آینده را برای فرزندانمان تیره و تار می‌کند.»


انتهای پیام/4106/4093/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته