دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 مهر 1397 - 16:25
رئیس‌جمهور آمریکا:

ذاتاً باهوش هستم !

رئیس‌جمهور آمریکا در مصاحبه‌ای اعلام کرد که هوش ذاتی در علم دارد.
کد خبر : 320011

به گزارش گروه بین‌الملل آنا، صحبت‌های جنجالی دونالد ترامپ پایانی ندارد. وی در تازه‌ترین موضع‌گیری در جواب پرسش خبرنگاری که درباره تغییرات آب و هوایی پرسیده بود گفت که این موضوع غلط است.


 رئیس‌جمهور آمریکا گفت: «دایی من استاد دانشگاه «ام آی تی» بود ولی من هیچ‌گاه با او درباره مسائل علمی صحبت نمی‌کردم؛ اما من دارای هوش علمی طبیعی هستم و می‌دانم علم در مقابل واقعیت قرار دارد.»



به گزارش آنا، دونالد ترامپ بارها ادعا کرده است که پدیده تغییرات اقلیمی واقعیت ندارد و به همین خاطر از توافق آب و هوایی پاریس خارج شد. وی ادعا می‌کند که چینی‌ها با اخلال در شرایط اقلیمی سعی می‌کنند تا جلوی پیشرفت اقتصادی آمریکا را بگیرند.


وی پس از به قدرت رسیدن، بسیاری از صنایع آلاینده آمریکا مانند زغال‌سنگ را معاف از مالیات تخریب محیط‌زیست کرده و ازاین‌رو با انتقاد بسیاری از دانشمندان و فعالان محیط‌زیستی روبرو شده است.


شبکه «ام اس ان بی سی» در گزارشی اعلام کرده است که تمامی مخالفان پدیده تغییرات اقلیمی در کاخ سفید ادعا کرده‌اند که دید علمی به این موضوع ندارند ولی حالا دونالد ترامپ خود را دانشمند (البته خواهرزاده دانشمند) خطاب کرده است که به خاطر هوش ذاتی با تغییر اقلیم مخالف است.


انتهای پیام/4093


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته