دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 دی 1397 - 09:45

حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به دمشق ناکام ماند

پدافند هوایی ارتش سوریه حملات هوایی شب گذشته جنگنده‌های رژیم صهیونیستی را به دمشق دفع کرد.
کد خبر : 347312
p066s4t1.jpg

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از بی‌بی‌سی، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی شب گذشته با نقض حریم هوایی لبنان و سوریه وارد حریم هوایی دمشق شده و مناطقی از این شهر را بمباران کردند.


«سانا» خبرگزاری رسمی سوریه با اعلام این خبر اعلام کرد که پدافند هوایی ارتش این کشور توانسته این حملات را دفع و بسیاری از موشک‌های شلیک‌شده توسط جنگنده‌های صهیونیستی را منهدم کند. این پایگاه خبری همچنین تصاویری از بقایای موشک‌های منهدم شده صهیونیستی که توسط پدافند هوایی سوریه ساقط‌شده را منتشر کرد.


یکی از افسران بلندپایه سوریه‌ به رسانه‌ها اعلام کرد که ارتش این کشور توانسته اکثریت حملات را دفع کند. این مقام نظامی اضافه کرد براثر این حملات سه سرباز سوری زخمی شدند.


رژیم صهیونیستی حملات شب گذشته را تأیید نکرده و تنها اعلام کرده است که سیستم پدافند هوایی «پیکان» در بلندی‌های جولان اشغالی یک موشک شلیک‌شده از سوریه را ساقط کرده است.


حمله شب گذشته رژیم صهیونیستی بزرگ‌ترین حمله رژیم صهیونیستی به سوریه بعد از در اختیار قرار دادن سامانه پدافند ضد هوایی اس 300 از سوی مسکو به دمشق به شمار می‌رود.


این حملات به برخی از انبارهای مهمات انجام گرفته که منابع رسمی در سوریه اعلام کرده‌اند مقداری خسارت به آنها وارد کرده است.


انتهای پیام/4106/4093/


انتهای پیام/

برچسب ها: اس 300 سانا
ارسال نظر
هلدینگ شایسته