دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 شهريور 1394 - 12:31

موافقت با راه‌اندازی مرکز تحقیقات فرآوری عسل در شورای تخصصی پژوهش و فناوری استان اردبیل

سومین جلسه شورای تخصصی پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل در واحد مشکین شهر برگزار شد. در این جلسه با ایجاد مرکز تحقیقات فرآوری عسل در واحد خلخال و کلیات تأسیس مرکز تحقیقات و کشاورزی انگوت برای واحد گرمی موافقت شد.
کد خبر : 34718

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در این جلسه توسعه فناوری و ارتباط با صنعت و جامعه مورد تصویب و تأکید قرار گرفت و نیز بر فعالیت‌های بیشتر حوزه مراکز رشد و فناوری واحدهای استان تأکید شد که از طریق ایجاد مراکز رشد عسل و عسل شیر در واحد خلخال اقدامات لازم صورت گیرد.


همچنین درباره فعالیت‌های برون دانشگاه بحث و گفت‌وگو شد که علاوه بر درآمدزایی، در کسب امتیاز برای واحدها نیز بسیار موثر است بنابراین مقرر شد واحدها در این مورد با جدیت بیشتر اقدامات مقتضی را انجام دهند.


دکتر محمد ضعیفی‌زاده رئیس شورای پژوهش و فناوری استان اردبیل در این حلسه درباره روند طولانی بودنِ به ثمر نشستن یک تحقیق و طرح پژوهشی و تجاری‌سازی آن توضیحاتی داد و گفت: برای رفع موانع و مشکلات موجود، به روزرسانی اطلاعات و وب‌سایت‌ها و اجرای طرح‌های برون دانشگاهی به ویژه در شهرک‌های صنعتی و اقدامات واحدها با زمانبندی و برنامه‌های مشخص می‌تواند راهگشا باشد.


در پایان این جلسه مقرر شد جلسات تخصصی شورای پژوهش و فناوری استان در آخرین چهارشنبه هر ماه به‌ طور مرتب با ابلاغ قبلی در یکی از واحدهای استان برگزار شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته