دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 شهريور 1394 - 11:52

تقویت اندیشه دینی و سیاسی استادان در طرح ضیافت اندیشه واحد همدان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همدان گفت: تقویت اندیشه دینی و سیاسی استادان، بررسی مسائل روز ایران و جهان و رفع شبهات و مشکلاتی که دانشجویان در طول سال تحصیلی با آن مواجه بوده‌اند، ضرورت برگزاری طرح ضیافت اندیشه است.
کد خبر : 34698

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، سعید جامه‌بزرگی پیش از ظهر امروز در آیین افتتاحیه ضیافت اندیشه استادان دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان که در سالن اجتماعات پرفوسور حسابی دانشکده علوم پایه دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار شد با تبریک دهه کرامت روز پزشک و روز همدان اظهار کرد: تقویت اندیشه دینی و سیاسی استادان، بررسی مسائل روز ایران و جهان و رفع شبهات و مشکلاتی که دانشجویان در طول سال تحصیلی گذشته با آن مواجه بوده‌اند و باید پاسخ قانع کننده به آنان ارائه شود، ضرورت برگزاری این دوره‌ها را روشن می‌کند.








در ابتدای آیین افتتاحیه طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه آزاد اسلامی همدان با حضور در یادمان شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی همدان با شهدا و آرمان‌های بنیان‌گذار کبیر انقلاب تجدید پیمان کردند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همدان با توجه به آغاز طرح ضیافت اندیشه استادان دانشگاه آزاد اسلامی همدان، تصریح کرد: اکنون طرح ضیافت اندیشه با حضور اعضای هیات علمی و استادان واحدهای همدان، اسدآباد و مراکز دانشگاهی بهار، کبودرآهنگ و نهاوند و مرکز سما همدان برگزار می‌شود.


جامه‌بزرگی در تشریح اهمیت و جایگاه استادان دانشگاه از منظر مقام معظم رهبری، تصریح کرد: مقام معظم رهبری استادان دانشگاه را پرچمداران علم دانستند که تاثیر بسیار زیادی در جامعه دارند و استادان پیشکسوت، باتجربه و سابقه‌دار در رشته‌های مختلف را از ذخایر نظام خواندند.



وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند استاد می‌تواند دانشجو را دلبسته یا نادلبسته به کشور بار بیاورد، ادامه داد: استادان باید در تقویت غرور ملی دانشجویان تلاش کرده و آن را تقویت کنند و مروج کشورهای غربی در دانشگاه نباشند.


این مسئول با تاکید بر اینکه استادان نباید به کلاس‌های درس دانشگاهی بسنده کنند، گفت: در بیان مسائل درسی و غیر درسی باید درخارج از ساعات کلاس، مباحث برای دانشجویان مطرح شود که برای این کار استادان مشاور فرهنگی در نظر گرفته شده است.


جامه بزرگی اظهار کرد: پنج عنوان معرفت شناسی، اندیشه سیاسی، تاریخ تمدن اسلام، تعلیم و تربیت اسلامی و اخلاق حرفه ای در دوسطح یک و دو در این دوره برگزار خواهد شد.


در ابتدای آیین افتتاحیه طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه آزاد اسلامی همدان با حضور در یادمان شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی همدان با شهدا و آرمان‌های بنیان‌گذار کبیر انقلاب تجدید پیمان کردند.


به گزارش آنا، طرح ضیافت اندیشه استادان دانشگاه آزاد اسلامی همدان با حضور 125 نفر از استادان و اعضای هیات علمی در به مدت یک هفته در دانشگاه آزاد اسلامی همدان در حال برگزاری است.




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته