دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 دی 1397 - 18:45
پوروهاب تأکید کرد:

ضرورت توجه به تهدیدهای نوظهور در دنیای مجازی و سایبری

دبیر شورای فناوری اطلاعات دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان بر ضرورت توجه به تهدیدهای نوظهور در دنیای مجازی و سایبری تأکید کرد.
کد خبر : 346916
IMG_0183.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از رشت، مهران پوروهاب عصر امروز در شورای فناوری اطلاعات دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان که با حضور رئیس دبیرخانه هیأت امنای این دانشگاه و مسئولان فناوری اطلاعات واحدها و مراکز آموزشی استان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار شد، با اشاره به  بررسی امنیت شبکه و مقابله با تهدیدات سایبری در سطح واحدها، مراکز و آموزشکده‌های سمای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان گفت: پیشرفت در عرصه فناوری، مفهوم امنیت را نیز تحت‏ تأثیر قرار داده و ضرورت توجه به تهدیدهای نوظهور در دنیای مجازی و سایبری را اجتناب‏‌ناپذیر کرده است.


وی افزود: اکنون با تهدیدهای روزافزون سایبری و رشد بی‌رویه بدافزارها مواجه هستیم و یکی از اهداف آنها داده‌ها و زیرساخت‌های حیاتی سازمان‌ها هستند که در همین راستا، حفاظت و صیانت از داده‌ها و زیرساخت‌های شبکه علمی و دانشگاهی در مقابله با هرگونه تهدید و تخریب سایبری، نگاه ویژه‌ای را می‌طلبد.


 


 در این جلسه شیوه‌ها و راهکارهای نوین امنیت شبکه در حفاظت از داده‌ها و زیرساخت‌های ارتباطی در مقابله با حملات اینترنتی بررسی شد.


انتهای پیام/4062/خ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته