دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 دی 1397 - 02:26

تغییرات در رأس کادر فنی کاراته بانوان/ موسوی سرمربی موقت است؟

تیم ملی کاراته بانوان با هدایت ستاره موسوی در اردوی تیم ملی حاضر می‌شود اما به نظر می‌رسد ابقای موسوی تا پایان رقابت‌های کاراته وان فرانسه باشد.
کد خبر : 346891

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم ملی کاراته بانوان در رقابت‌های جهانی کاراته اسپانیا عملکرد قابل قبولی به دست نیاورد و باتجربه‌های این تیم نتوانستند طبق انتظارات ظاهر شوند. پس از کسب این نتایج به نظر می‌رسید فدراسیون کاراته تغییراتی در رأس کادرفنی بانوان به وجود بیاورد اما این اتفاق رخ نداد و ستاره موسوی که چند روز مانده به رقابت‌های قهرمانی آسیا جایگزین لیلا بهرامی شد همچنان به عنوان سرمربی در کنار تیم ملی کاراته بانوان قرار دارد. 


رقابت‌های کاراته وان فرانسه اوایل بهمن برگزار می‌شود و از همین روی اسامی ملی‌پوشان کاراته روز گذشته از سوی این مربی اعلام تا تمرینات را بی سر و صدا پیگیری کنند.


البته پیش از این خبر رسیده بود که کنار موسوی یک مربی دیگر قرار می‌گیرد و تغییراتی در ساختار تیم ملی کاراته بانوان به وجود خواهد آمد اما فعلاً فدراسیون برنامه‌ای در این خصوص ندارد و موسوی به همراه تیمش تا چند روز دیگر در اردوی تیم ملی حاضر می‌شوند و تمرینات خود را برای حضور در رقابت‌های کاراته وان فرانسه آغاز می‌کنند.


باید دید بعد از این رقابت‌ها تیم ملی کاراته بانوان همچنان تحت هدایت موسوی است یا تغییراتی در رأس هدایت بانوان شاهد خواهیم بود. با توجه به تغییراتی که در ریاست فدراسیون کاراته به وجود خواهد آمد بعید نیست حضور موسوی به صورت موقت باشد.


انتهای پیام/4051/4057/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته