دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 دی 1397 - 06:17
خادمی:

نباید کشور را معطل تصمیم‌های اروپا نگه‌داشت

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: نباید کشور را معطل تصمیم‌های اروپا نگهداشت و باید با مدیریت جهادی، سدهای ایجاد شده مقابل پیشرفت کشور را بشکنیم.
کد خبر : 346820
هدايت-الله-خادمي.jpg

هدایت‌الله خادمی در گفتگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، درباره میزبانی کشورها برای کانال ویژه مالی ایران و اروپا اظهار کرد: اروپا بعد از خروج آمریکا از برجام ادعا کرد می‌خواهد با ایران ارتباط داشته باشد، اما از همان ابتدا مشخص بود که اینها ما را معطل نگه می‌دارند.


عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با تأکید براینکه اروپا تاکنون در رابطه با وعده‌های خود کاری نکرده‌اند، تصریح کرد: مبادلات آنان با آمریکا قابل توجه است و وابستگی محکمی دارند برای همین می‌خواهند از ما زمان بخرند.


نماینده مردم ایذه در مجلس با بیان اینکه وضعیت کنونی کشور نتیجه عملکرد بد سال‌های گذشته مسئولان است،‌ اضافه کرد: اکنون هم برخی نگران فروش نفت در شرایط تحریم هستند، اما باید به آنان گفت که چرا ملت ایران بعد از 108 سال فعالیت در عرصه نفت باید نفتش را بفروشد؟ 


وی خاطرنشان کرد: باید همه ظرفیت‌های خود را برای تبدیل نفت به فرآورده‌های نفتی به‌کاربگیریم و نفتمان را به فراورده با ارزشی تبدیل کنیم که قابل تحریم نباشد.


خادمی گفت: برخی در گذشته معتقد بودند اگر بنزین وارد کنیم می‌توانیم در کشور شغل ایجاد کنیم و این سیاست غلطی بود که در پیش گرفته شد و کشور را ضربه‌پذیر کرد؛ لذا اگر خودمان بنزین تولید می‌کردیم و در صادرات محصولات تنوع داشتیم امروز درگیر تحریم نبودیم.


عضو کمیسیون انرژی مجلس با تأکید براینکه ما پیش از این نیز شرایط تحریم‌های سخت را پشت سر گذاشتیم، گفت: عبور موفق از تحریم لازمه‌اش مردانی است که از تمام توان خود برای نظام و کشور هزینه کنند.


خادمی خاطرنشان کرد: نباید کشور را معطل تصمیم‌های اروپا نگهداشت و باید با مدیریت دلسوزانه و جهادی مانند گذشته سدهای ایجاد شده مقابل پیشرفت کشورمان را از مقابل برداریم.


انتهای پیام/4034/ن


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته